صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / تمرین تیم‌ملی امید برگزار شد/ تفاوت پیراهن امیدها به دلیل تعداد بالای آن‌ها
تمرین تیم‌ملی امید برگزار شد/ تفاوت پیراهن امیدها به دلیل تعداد بالای آن‌ها

تمرین تیم‌ملی امید برگزار شد/ تفاوت پیراهن امیدها به دلیل تعداد بالای آن‌ها

تمرین نوبت عصر تیم ملی امید برگزار شد.

تمرین تیم ملی فوتبال امید

به گزارش کسب و کار نیوز، دومین جلسه از مرحله دوم اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال امید در راه حضور در بازیهای آسیایی جاکارتا امروز (یکشنبه) از ساعت ۱۷:۱۵ در آکادمی ملی فوتبال برگزار شد. در این تمرین ۳۰ بازیکن زیر نظر زلاتکو کرانچار سرمربی تیم ملی امید تمرین‌های خودشان را پیگیری کردند. ۴ دروازه‌بان امیدها حدود ۱۵ دقیقه زودتر از باقی بازیکنان زیر نظر تونچی مربی دروازه‌بان‌ها که اهل کرواسی است تمرینشان را آغاز کردند. سپس بازیکنان بدن‌های خودشان را گرم کرده و در گروهای جداگانه فوتبال درون تیمی انجام دادند.
در این جلسه تمرین برخی از دستیاران کرانچار او را همراهی کردند.

هفته گذشته حمید استیلی مدیر تیم ملی امید از انتخاب شدن محمود کریمی، رضا شاهرودی و دو مربی کروات برای دستیاری کرانچار خبرداد. البته حضور محمود کریمی به خاطر مشغله های شخصی در تیم ملی امید منتفی شد و مربی بدنسازی در هفته‌های آینده به تیم ملی امید اضافه خواهد شد. این تمرین در نهایت ساعت ۱۹ پایان یافت.

نکته‌ای که در این تمرین به چشم میخورد، تفاوت پیراهن برخی بازیکنان بود. البته پیراهن‌ها یک رنگ بود اما برخی شماره و اسپانسر روی آن‌ها حک شده بود و برخی حک نشده بود. برخی هم رنگ و رو رفته بود. مسئولان تیم دلیل این اتفاق را تعداد بالای بازیکنان اعلام کردند و قول حل شدن این مشکل را دادند. 

در این جلسه تمرین زلاتکو کرانچار، حمید استیلی ورضا شاهرودی با اصحاب رسانه مصاحبه کردند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.