صفحه اصلی / اقتصادی / بیمه / تقدیر سازمان بازنشستگی شهرداری ازبانوان بازنشسته سرپرست خانوار
تقدیر سازمان بازنشستگی شهرداری ازبانوان بازنشسته سرپرست خانوار

تقدیر سازمان بازنشستگی شهرداری ازبانوان بازنشسته سرپرست خانوار

سازمان بازنشستگی شهرداری تهران در مراسمی از ۲۱۸ تن از بانوان بازنشسته سرپرست خانوار شهرداری تهران تجلیل کرد.

سازمان بازنشستگی شهرداری تهران

به گزارش کسب و کار نیوز از روابط عمومی سازمان بازنشستگی شهرداری تهران، همزمان با ایام ولادت امام حسن مجتبی (ع) مراسم تجلیل از ۲۱۸ تن از بانوان بازنشسته سرپرست خانوار شهرداری تهران در محل رستوران شیان برگزار شد.

در این مراسم که تعدادی از اعضای شورای شهر تهران و نمایندگان مردم تهران در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند؛ سیدمهدی قاسمی مدیرعامل این سازمان با تجلیل از تلاش های بانوان بازنشسته سرپرست خانوار شهرداری تهران گفت: امسال برای نخستین بار سازمان تصمیم گرفت تا در ایام ماه مبارک رمضان از ۲۱۸ تن از بانوان بازنشسته شهرداری تهران تقدیر و تجلیل به عمل آورد.

مدیرعامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران با اشاره به ضرورت ایجاد نظام تامین اجتماعی یکپارچه در شهرداری تهران تاکید کرد: امروز اگر بخواهیم مهمترین ضرورت در نظام خدمات رسانی رفاهی و درمانی را در شهرداری تهران مطرح کنیم همانا تدوین طرح جامع نظام تامین اجتماعی یکپارچه است. هر کدام از کارکنان عزیز شهرداری تهران از ابتدای استخدام تا آخرین لحظه حیات ارزشمند خود باید تحت پوشش یک نظام واحد و یکپارچه تامین اجتماعی باشد.

وی درادامه با برشمردن اقدامات سازمان بازنشستگی برای ارایه خدمات بهتر به بازنشستگان عزیز شهرداری تهران افزود: طی روزهای گذشته خوشبختانه با کمک هیات مدیره سازمان دو اقدام ارزشمند صورت گرفته است. نخست اجرای کامل همسان سازی حقوق بازنشستگان ۸۰ سال و بالای ۸۰ سال طی امسال و سال آینده و دوم موضوع کاهش یک سومی هزینه بیمه فرزندان ذکور بالای ۲۴ سال.

قاسمی با اشاره به اینکه هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم گفت:تمام تلاش ما کسب رضایت و افزایش سقف خدمات به بازنشستگان است. در این مسیر حتما به کمک مدیریت عالی شهرداری تهران، اعضای شورای شهر و به خصوص شما بازنشستگان عزیز نیازمندیم.

وی تاکید کرد: برای حل مشکلات راهی جز تشریک مساعی، همفکری و همراهی نداریم. در ادامه این مراسم طیبه سیاوشی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی هم با اشاره به مشکلات کنونی در مسیر خدمات رسانی به بازنشستگان گفت: مجلس شورای اسلامی برای افزایش سطح معیشت بازنشستگان هر اقدامی که لازم باشد را انجام خواهد داد و از هیچ کمکی به سازمان بازنشستگی  شهرداری تهران و مدیریت شهری پایتخت دریغ نخواهد کرد.

آمادگی شورای شهر برای کمک به سازمان بازنسستگی شهرداری تهران

افشین حبیب زاده عضو و معاون نظارت شورای شهر تهران هم سخنران بعدی این مراسم بود. حبیب زاده با اشاره به مطالبات بازنشستگان از مدیریت شهری گفت: بدون شک استیفای مطالبات بازنشستگان اولین و مهمترین وظیفه سازمان بازنشستگی شهرداری تهران است، اما این را هم خوب می دانیم که این سازمان متاسفانه دارای مشکلات عدیده ای است که هم اکنون موجب شده است بدان اندازه که مطالبه مدیریت عالی این سازمان است نتواند به درخواست های بازنشستگان عزیز پاسخ دهد.

وی افزود: برگزاری چنین مراسمی با حضور بانوان بازنشسته سرپرست خانوار شهرداری تهران نشان می دهد که نگرش مدیریتی سازمان در سمت و سوی درستی قرار گرفته است. معاون نظارت شورای شهر تهران خطاب به مدیران سازمان بازنشستگی شهردازی تهران افزود: ما به عنوان شورای شهر حامی و پشتیبان شما هستیم و آماده ایم تا درصورت نیاز مصوبات و طرح های لازم برای کمک به بازنشستگان و افزایش سطح معیشت آنان را در دستور کار قرار دهیم. گفتنی است، این مراسم با حضور ۲۱۸ تن از زنان بازنشسته سرپرست خانوار شهرداری تهران و به همراه یک عضو از خانواده آنان برگزار شد.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.