صفحه اصلی / سرخط خبرها / بیک لیک لی سرمربی تیم بسکتبال سه نفره دانشجویی دانشگاه آزاد شد
بیک لیک لی سرمربی تیم بسکتبال سه نفره دانشجویی دانشگاه آزاد شد

بیک لیک لی سرمربی تیم بسکتبال سه نفره دانشجویی دانشگاه آزاد شد

سرمربی تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان به عنوان سرمربی تیم بسکتبال سه نفره دانشگاهی بانوان دانشگاه آزاد انتخاب شد و هدایت این تیم را در بازی های آسیایی بسکتبال سه نفره دانشگاهی بر عهده گرفت.

نیکل بیک لیک لی

نیکا بیک لیک لی سرمربی تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان در گفت و گو با ایسنا در این مورد گفت: با دانشگاه آزاد تعاملی داشتیم و قرار شد سرمربیگری تیم بسکتبال سه نفره دانشجویی بانوان این دانشگاه را برعهده بگیرم. دو تیم بسکتبال دانشگاه های پیام نور و آزاد تیر ماه سال جاری برای شرکت در مسابقه‌های آسیایی بسکتبال سه نفره دانشگاهی بانوان به مالزی اعزام می‌شوند وسرمربیگری تیم دانشگاه آزاد به من سپرده شد.

 او ادامه داد: مسابقه‌های  آسیایی بسکتبال سه نفره دانشگاهی بانوان  قبل از بازی های جاکارتا برگزار می‌شود و سعی می‌کنم از بازیکنانی که قرار است به جاکار اعزام شوند نیز استفاده کنم. اردوهای  مسابقه‌های دانشگاهی و بازی‌های آسیایی جاکارتا از هم جدا است اما اگر بتوانیم یک اردوی مشترک  داشته باشیم خیلی خوب است چون  یکسری از بازیکنان اعزامی  جاکارتا از پایه های تیم‌های دانشگاهی هم هستند.

مسابقه‌های آسیایی بسکتبال سه نفره  باشگاهی بانوان از ۲۰ تا ۲۳ تیرماه در مالزی برگزار می‌شود و دو تیم دانشگاه پیام نور و دانشگاه آزاد نماینده‌های ایران در این مسابقه‌ها هستند.  بیک لیک لی که در حال حاضر سرمربی تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان است پس از بازگشت از رقابت‌های جام جهانی بسکتبال سه نفره بانوان کار خود را با تیم دانشگاه آزاد شروع می‌کند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲ /رشد ۴۸ درصدی برخورد با خودروهای شوتی

به گزارش کسب و کار نیوز، سردار حسین رحیمی در تشریح عملکرد یکساله پلیس امنیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.