صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / مراسم تجلیل از جوانمردان برگزار شد

مراسم تجلیل از جوانمردان برگزار شد

هجدهمین مراسم تجلیل از جوانمردان به پاس تقدیر از حرکت ارزشمند ورزشکارانی که در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی در میادین ورزشی مقابل حریفانی از رژیم صهیونیستی حاضر به رقابت نشدند، با حضوردکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان برگزار شد .

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، مراسم تجلیل از جوانمردان ( حامیان مردم مظلوم فلسطین )عصر امروز در تالار اندیشه برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر دکتر سلطانی فر ،سردار سپهر جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین ؛محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای  همچنین عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی ، آموزش و پژوهش، فریبا محمدیان، معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان، ناصر ابوشریف، نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین، روسای فدراسیون ها، ورزشکاران و خانواده معزز شهدا حضور داشتند.

در این مراسم از ورزشکارانی که در مقابل حریفان رژیم صهیونیستی حاضر نشدند و با حفظ و حراست از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی به دفاع از مردم مظلوم فلسطین پرداختند، تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم  همچنین از خانواده معزز شهید لطفی، شهید مدافع حرم که از ورزشکاران جوانمرد محسوب می شد نیز تجلیل به عمل آمد.

همچنین ورزشکاران جوانمرد با قرار گرفتن بر سکوهای پهلوانی مدال های جوانمردی را بر گردن آویختند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.