صفحه اصلی / فرهنگی / تجسمی / فرهنگسرای نیاوران میزبان آثار نقاشی شیرین اتحادیه
فرهنگسرای نیاوران میزبان آثار نقاشی شیرین اتحادیه

نمایشگاه انفرادی آثار نقاشی شیرین اتحادیه

فرهنگسرای نیاوران میزبان آثار نقاشی شیرین اتحادیه


آیین گشایش نمایشگاه انفرادی آثار نقاشی شیرین اتحادیه روز جمعه 18 خرداد ماه ساعت 17 در گالری شماره 1 فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد.

آیین گشایش نمایشگاه انفرادی آثار نقاشی شیرین اتحادیه روز جمعه ۱۸ خرداد ماه ساعت ۱۷ در گالری شماره ۱ فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از هنرآنلاین، در این نمایشگاه که به پیشنهاد و دعوت فرهنگسرای نیاوران برگزار می‎شود ۳۰ اثر از آثار منتخب شیرین اتحادیه که طی سال‎های ۱۳۹۴ تا کنون خلق شده‎اند در معرض دید علاقمندان قرار می‎گیرد. این آثار پیشتر در داغستان، بیروت و … به نمایش در آمده بودند، و متعلق به مجموعه‎هایی از این هنرمند با نام “مهاجرانی که خاطره سرزمینشان را با خود می‎برند” و مجموعه انتزاعی “در غیاب آدم‎ها” هستند.

شیرین اتحادیه، دانش‎آموخته رشته معماری مدرسه لوور و پلی تکنیک ساوت بانک لندن است که به صورت خودآموخته به هنر نقاشی روی آورده است. این هنرمند در خلق آثار خود از تکنیک ترکیب مواد بهره می‎جوید و سبک وی نیز انتزاعی ایرانی است. ویژگی برجسته این سبک در نقاشی، شخصیت رنگ‎ها و موتیف‎های خاص است. اتحادیه در آثارش همواره بر عواطف و صراحت در بیانش تأکید داشته است و کارهایش در عین مدرن بودن با ریشه های فرهنگ و سنت ایرانی پیوند دارد. نقاشی‎های این هنرمند، در هر شیوه کاری که عرضه کرده، از شهامت نقاش در ارائه و اجرا گواهی می‎دهند.

گفتنی است نمایشگاه انفرادی آثار نقاشی شیرین اتحادیه از ۱۸ تا ۲۷ خرداد ماه در گالری شماره ۱ فرهنگسرای نیاوران بر پاست. علاقمندان می‎توانند جهت بازدید از این نمایشگاه در روزهای عادی از ساعت ۱۰ الی ۲۱ و در روزهای تعطیل از ساعت ۱۴ الی ۲۱ به گالری شماره ۱ فرهنگسرای نیاوران مراجعه کنند.

همچنین مطالعه کنید:

چند آمار جالب از متفاوت‌ترین گزارش سال

به گزارش کسب و کار نیوز، در این گزارش که در قالب ۲ برگه امتحانی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.