صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / سخندان: آموزش و پرورش امکانات مورد نیازم را تامین کرد/ امیدوارم تصمیم فغانی احساسی نباشد
سخندان: آموزش و پرورش امکانات مورد نیازم را  تامین کرد/ امیدوارم تصمیم فغانی احساسی نباشد

سخندان: آموزش و پرورش امکانات مورد نیازم را تامین کرد/ امیدوارم تصمیم فغانی احساسی نباشد

کمک‌داور بین‌المللی فوتبال ایران با انتقاد از عملکرد مسئولان ورزشی شهر مشهد در حمایت نکردن از او برای حضور بهتر در جام جهانی اعلام کرد که همه امکانات مورد نیازش برای تمرین را مسئولان آموزش و پرورش شهر مشهد در اختیار او گذاشتند.

علیرضا فغانی محمدرضا منصوری رضا سخندان

به گزارش کسب و کار نیوز، رضا سخندان کمک‌داور بین‌المللی فوتبال ایران که در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه حضور خواهد داشت در مراسم بدرقه‌ای که وزارت آموزش و پرورش برای او ترتیب داده بود اظهار کرد: از وزیر آموزش و پرورش آقای بطحایی و همچنین دکتر حمیدی تشکر می‌کنم که این شرایط را برای من فراهم کردند. برای اولین بار است که یک تیم داوری کامل از ایران به جام جهانی می‌رود. در این دوره هم تیم ملی ایران حضور دارد و هم یک تیم داوری کامل. من در تیم داوری ایران به علت این که معلم تربیت بدنی هستم، به عنوان نماینده‌ای از وزارت آموزش و پرورش حضور دارم. امیدوارم تیم ملی‌مان نتایج خوبی در جام جهانی بگیرد و مردم شاد شوند. تیم داوری ایران در چند سال گذشته در همه مسابقه‌های معتبر عملکرد درخشانی داشته و در فینال‌ها نیز حضور داشته است. امیدوارم شرایطی به وجود بیاید و با تلاش خودمان و دعای مردم در این تورنمنت هم موفق باشیم.

او در مورد انتظاراتش از آموزش و پرورش تصریح کرد: انتظار داشتم اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال شهر خودم، برای من برنامه‌ای تدارک ببینند که متاسفانه این اتفاق صورت نگرفت اما مدیرکل آموزش و پرورش مشهد و مسئول آموزش و پرورش محل خدمتم و همچنین شهرداری مشهد برنامه‌های خوبی اجرا کردند که من از همین جا از همه آن‌ها تشکر می‌کنم.

سخندان ادامه داد: من معلم هستم و با عشق و علاقه این کار را انجام می‌دهم. آموزش و پرورش تا حد توان خود به من کمک کرده است. بیشتر امکانات تمرینی و ورزشی من را آموزش و پرورش در اختیارم گذاشت.

کمک‌داور بین‌الملل فوتبال ایران در واکنش به صحبت‌های فغانی مبنی بر احتمال کناره‌گیری‌اش از دنیای داوری بعد از جام جهانی اظهار کرد: امیدوارم تصمیمی که فغانی گرفته احساسی نباشد. او از داوران خوب کشور ما است و افتخارات زیادی را کسب کرده است. طبق قوانین گذشته فیفا داوران باید بعد از ۴۵ سالگی بازنشسته می‌شدند اما در حال حاضر داوران می‌توانند با گذراندن تست‌های فیفا بعد از ۴۵ سالگی هم داوری کنند. فعلا تنها هدف تیم داوری ایران موفقیت در جام جهانی است. بعد از آن خواهیم دید که چه اتفاقاتی می‌افتد.

ادامه دارد…

همچنین مطالعه کنید:

پرسپولیس به تیم رونالدو خورد، سپاهان به یاران بنزما/ همگروهی نساجی با هم‌تیمی‌های نیمار

به گزارش کسب و کار نیوز، مراسم قرعه‌کشی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا ۲۴-۲۰۲۳ از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.