پنجشنبه , ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / رهبر انصارالله: سازمان‌های مرتبط با قدرت‌های استکباری به دنبال سازش‌پذیر کردن مردم هستند
رهبر انصارالله: سازمان‌های مرتبط با قدرت‌های استکباری به دنبال سازش‌پذیر کردن مردم هستند

رهبر انصارالله: سازمان‌های مرتبط با قدرت‌های استکباری به دنبال سازش‌پذیر کردن مردم هستند

رهبر جنبش انصارالله یمن نسبت به فعالیت‌های مشکوک برخی سازمان‌هایی که در راستای منافع قدرت‌های استکبار جهانی کار می‌کنند،‌ هشدار داد.

عبدالملک حوثی

به گزارش کسب و کار نیوز، به نقل از سایت شبکه المسیره، عبدالملک حوثی، رهبر انصارالله یمن نسبت به تلاش‌های برخی سازمان‌های بین‌المللی که با هدف گسترش فرهنگ سازش‌پذیری و تحت عناوین فریبکارانه است، هشدار داد.

وی تاکید کرد: سازمان‌های مرتبطی با قدرت‌های استکباری وجود دارند که به دنبال سازش‌پذیر کردن مردم و مشغول کردن آنها در امور بیهوده هستند و سازمان‌هایی وجود دارند که ماموریت آنها تخریب چهره جنبش‌های مقاومت در لبنان و فلسطین و نشان دادن آنها به عنوان جنبش‌های خشونت‌طلب است.

عبدالملک حوثی افزود: با وجود همه مظلومیت‌های ملت فلسطین سازمان‌هایی هستند که از این ملت می‌خواهند صلح‌آمیز رفتار کنند.

وی گفت: چرا این سازمان‌هایی که به دنبال انتشار فرهنگ سازش‌پذیری و منعطف کردن هستند از آمریکا، غرب و اسرائیل نمی‌خواهند که خشونت را کنار گذاشته و سلاح‌های مرگبار را رها کنند.

رهبر جنبش انصارالله تاکید کرد: همه امت‌ها باید همه ابزارهای قدرت را در اختیار داشته باشند تا مانند دیگر ملت‌ها بتوانند از خود دفاع کنند. رژیم صهیونیستی از هیچ یک از کشورهای عری اسلامی نمی‌پذیرد که قدرتی داشته باشند که برتری نظامی این رژیم را نقض کند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

عقب‌نشینی FATF و موافقت با حذف نام ایران از ذیل توصیه شماره ۷

به گزارش کسب و کار نیوز، پیرو ارسال نامه اعتراضی از طرف وزیر امور اقتصادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.