صفحه اصلی / استان ها / سیستان و بلوچستان / تعهد ۵۵ میلیارد تومانی خیران مدرسه ساز در سیستان و بلوچستان
تعهد ۵۵ میلیارد تومانی خیران مدرسه ساز در سیستان و بلوچستان

تعهد ۵۵ میلیارد تومانی خیران مدرسه ساز در سیستان و بلوچستان

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: دو هزار و220 کلاس در قالب 524 مدرسه در دست اجراست که از این میزان هزار و100 کلاس با مشارکت مردمی و خیران احداث می شود و بیش از دو میلیارد و 583 هزار و 745 میلیون ریال اعتبار در برداشته است، در حالی که خیران برای استان 55 میلیارد تومان تعهد اعتبار داده‌اند.

پروژه

به گزارش کسب و کار نیوز- علیرضا راشکی در شورای یاخت و تجهیز مدارس استان در این اداره افزود: نسبت به سال‌های گذشته در سال ۹۵ اعتبارات نوسازی مدارس در استان خوب بود و استان با اعتبار ۲۸۰ میلیارد تومان در رده‌های بالای کشور قرار گرفت اما متأسفانه از این میزان فقط ۵۰ درصد آن به استان تخصیص یافت.

وی بیان کرد: در سال ۹۶ هم ۱۷۰ میلیارد تومان به نوسازی مدارس استان تعلق گرفت که ۱۰۰ میلیارد تومان تخصیص داده شد و این تخصیص نیافتن اعتبارات به مشکل عمده نوسازی مدارس تبدیل شده است.

راشکی گفت: در وضعیت مدارس تخریبی موجود میانگین استان ۳۳ درصد بود، در حالی که میانگین کشوری ۲۸ درصد است و امروز استان به میانگین کشوری رسیده است اما در حوزه تحویل کلاس‌های درس، استان ۸۰۹ کلاس را به حوزه آموزش و پرورش تحویل داد اما با توجه به هدف گذاری بیش از هزار کلاس رضایت بخش نیست.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سقوط ۳۴ درخت در پی وزش باد و بارندگی‌های اخیر در زاهدان

سقوط ۳۴ درخت در پی وزش باد و بارندگی‌های اخیر در زاهدان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, داوود شاقوزایی با بیان اینکه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.