صفحه اصلی / اجتماعی / جامعه و شهری / استقبال تهرانی‌ها از خط ۵ مترو بعد از یک سال تعطیلی در روزهای جمعه
استقبال تهرانی‌ها از خط ۵ مترو بعد از یک سال تعطیلی در روزهای جمعه

استقبال تهرانی‌ها از خط ۵ مترو بعد از یک سال تعطیلی در روزهای جمعه

حدود یک سال پیش بود که مسئولان متروی تهران اعلام کردند که خط 5 مترو از ایستگاه صادقیه تا گلشهر که از سال 77 که به بهره برداری رسیده نیاز به بهسازی مسیر دارد و باید هر چه زودتر این مهم انجام گیرد وگرنه ممکن است اتفاقات ناگواری رخ دهد؛ بر همین اساس مسئولان تصمیم گرفتند روزهای جمعه که تعطیل است سرویس دهی به مردم در این خط متوقف شود تا کارگران و مشاوران بتوانند بهسازی خط 5 را انجام دهند. حالا پس از گذشت حدود یک سال، روز گذشته اولین جمعه‌ای بود که متروی خط 5 به مردم سرویس دهی می‌کرد و پرونده تعمیر خط 5 بسته شد و این خط در روزهای جمعه هم درهایش به روی مسافران گشوده می‌شود.

مترو

به گزارش کسب و کار نیوز، فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو نیز با حضور در جمع خبرنگاران از رکوردشکنی سفر در اولین جمعه سرویس دهی در خط ۵ مترو تهران و حومه خبر داد و گفت: پس از پایان فاز اول بهسازی خط متروی تهران و حومه شاهد استقبال زیاد مردم بودیم. به گونه‌ای که امروز در اولین جمعه بعد از پایان بهسازی خط ۵ شاهد استقبال بالا بودیم و بیش از ۳۹ هزار مسافر در خط ۵ مترو جابجا شدند.

وی با بیان اینکه ایستگاه صادقیه با جابجایی ۱۶ هزار و ۵۱۹ مسافر در این روز بیشترین آمار جابجایی در خط ۵ را کسب کرد، گفت: روز گذشته ۶۹۸۸ مسافر نیز از ایستگاه گلشهر به مقصد صادقیه از خط ۵ مترو استفاده کردند.

نوبخت با بیان اینکه خط ۵ متروی تهران جمعه‌ها از ساعت ۹ تا ۲۱:۳۰ با فاصله حرکت هر ۱۵ دقیقه یک قطار فعال است، گفت: مجموعه اقداماتی که در راستای بهسازی خط ۵ انجام شده است سبب افزایش کیفیت خدمات و روان شدن حرکت قطارها می‌شود که در نتیجه موجب آسایش و افزایش رضایت مسافران می‌شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

توزیع یک میلیون و ۶۰۰ تن مواد غذایی با اجرای طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی

به گزارش کسب و کار نیوز ، علیرضا عسگریان صبح امروز (سه‌شنبه) در نشست خبری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.