صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان / استارت‌آپ‌ها در «اینوتکس‌پیچ» رقابت می‌کنند
استارت‌آپ‌ها در «اینوتکس‌پیچ» رقابت می‌کنند

در هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری انجام می‌شود:

استارت‌آپ‌ها در «اینوتکس‌پیچ» رقابت می‌کنند

رویداد «اینوتکس‌پیچ» به منظور رقابت میان استارتاپ ها، همزمان با هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از فارس، یک بخش جذاب در نمایشگاه‌های نوآوری در دنیا، رقابت استارتاپ ها در قالب مسابقه‌ای است که در آن ضمن حضور داوران برای امتیازدهی، سرمایه‌گذاران نیز حضور دارند تا بتوانند فرصت‌های مناسب را شناسایی کنند و با آنها به مذاکره بپردازند. به همین منظور، یکی از رویدادهای جانبی نمایشگاه اینوتکس ۲۰۱۸ برگزاری رقابت بین استارتاپ‌ها با عنوان «اینوتکس‌پیچ» است.

مرحله اولیه این رقابت‌ها، در خرداد و تیرماه سال ۹۷ (ماه ژوئن سال ۲۰۱۸) در ۴ شهر مختلف ایران (تهران، اهواز، شیراز و مشهد) برگزارشده و برترین‌های هر شهر مشخص خواهند شد. در هر شهر ۲ استارتاپ منتخب امکان حضور در مرحله نهایی رویداد همزمان با نمایشگاه اینوتکس را خواهند داشت، که به تیم اول هر شهر کمک هزینه حضور در رویداد نهایی تهران نیز تعلق می‌گیرد.

در رویداد نهایی استارتاپ‌های برنده این چهار شهر به همراه منتخبین استارتاپ‌های حاضر در نمایشگاه اینوتکس به رقابت خواهند پرداخت. این استارتاپ‌ها توسط داوران ارزیابی شده و در پایان جوایز نفیسی به برگزیدگان اهدا می‌شود.

این رقابت‌ها با هدف سرمایه‌گذاری روی استارتاپ‌ها انجام می‌شود، لذا دبیرخانه نمایشگاه با دعوت از سرمایه‌گذاران برای شرکت در این رویداد مقدمات لازم را جهت سرمایه‌گذاری در استارتاپ‌های شرکت‌کننده در این رقابت‌ها فراهم آورده است.

جوایز استارتاپ‌های برتر به این شکل خواهد بود که به استارتاپ اول ۸ میلیون تومان، استارتاپ دوم ۵ میلیون تومان و به استارتاپ سوم ۳ میلیون تومان اهدا می‌شود. ثبت‌نام از تاریخ ۵ خرداد آغاز شده و تا ۲۰ خرداد ادامه خواهد داشت.

هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری (INOTEX 2018)، بزرگ‌ترین نمایشگاه تخصصی در حوزه تکنولوژی و نوآوری در ایران، به همت پارک فناوری پردیس معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از ۱۴ تا ۱۶ تیرماه ۱۳۹۷ در محل نمایشگاه‌های تخصصی شهرداری تهران (بوستان گفتگو) برگزار می‌شود.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.