صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / اهتمام جدی وزارت علوم برای برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها
اهتمام جدی وزارت علوم برای برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها

معاون وزیر علوم تاکید کرد

اهتمام جدی وزارت علوم برای برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، بر برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی توسط دانشجویان در دانشگاه‌ها تاکید کرد.

کرسی آزاد اندیشی

دکتر غلامرضا غفاری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اولویت‌های فرهنگی وزارت علوم در سال جاری، اظهار کرد: در وزارت علوم بر کرسی‌های آزاداندیشی اهتمام جدی وجود دارد تا فعالیت‌هایی را از ناحیه دانشجویان در این زمینه در دانشگاه‌ها داشته باشیم. 

وی ادامه داد: تنوع فعالیت‌های فرهنگی در دانشگاه‌ها بسیار زیاد است، اما تمام آن‌ها ناظر بر این است که مشارکت دانشجویان را در عرصه‌ها و حوزه‌های مختلف تقویت کند و گستره بیشتری ببخشد.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اضافه کرد:  بخشی از مشارکت‌های فرهنگی دانشجویان در قالب فعالیت‌های دینی و مذهبی نظیر جشنواره‌های قرآنی و شهدای دانشجو و بخشی در قالب فعالیت‌های اجتماعی، سیاسی و کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها شکل می‌گیرد.

غفاری با اشاره به اختیارات شوراهای صنفی در دانشگاه‎ها، بیان کرد: شوراهای صنفی دانشجویی طبق اساس‌نامه وزارت علوم در دانشگاه‌ها نقش ایفا می‌کنند و بخش اعظم آن در زمینه فعالیت‌های خدماتی در حوزه‌های دانشجویی و آموزشی است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.