صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / مصائب سرمربی تیم ملی تنیس برای پیدا کردن سومین ملی‌پوش

در آستانه بازی‌های آسیایی جاکارتا

مصائب سرمربی تیم ملی تنیس برای پیدا کردن سومین ملی‌پوش

سرمربی تیم ملی تنیس برای بازی‌های آسیایی جاکارتا هنوز نتوانسته نفر سوم تیم ملی را پیدا کند.

احمدوند

به گزارش کسب و کار نیوز درباره اینکه هنوز نتوانسته ترکیب تیم ملی را کامل کند ، بیان کرد: فکر می کنم یک بازیکن انفرادی  و یک تیم دوبل خوب دارم یعنی کاری که ما می‌خواهیم را در زمین انجام  می دهند  اما نفر سوم تیم ملی را ندارم و اگر بازیکن مد نظرم را پیدا نکنم یا جوان ۱۸ ساله می برم یا اصلا نفر سوم را نخواهم برد. از این رو بازیکنانی که بیش از ۲۲ یا ۲۳ سال سن دارند، اگر می خواهند شانسی در تیم ملی داشته باشند باید در فیوچرزها شرکت کنند. اگر نمی خواهند در فیوچرز ها بازی کنند باید متفاوت از بقیه بازیکنان باشند. ما انتظار  نداریم در بازی های آسیایی ژاپن و چین تایپه را شکست دهیم اما انتظار داریم  به روسیه  و عربستان و قطر نبازیم و در واقع آبرو داری کنیم.

او ادامه داد: من یک مربی خوش بین ناراضی هستم. خوش بین از این جهت که به آینده امیدوارم یکی، دو بازیکن جدید و خوب برای تیم ملی بسازم اما از سطح  کیفی بازیکنان حال حاضر ناراضی هستم. بعد از اینکه من بازیکنان جوان را به تورنمنت های مختلف بردم انتظارم از آنها تنیس بهتر و کامل‌تری بود درواقع منظورم نوع سبک بازیشان است اما تنیسی که بازی می کنند برای آینده نیست. چیزی که ما از بازیکنان جوان می خواهیم تنیس بازی کردن مطابق استانداردهایی است که برایشان تعریف کرده ایم اما آنها تنیس بدون هدف بازی می کنند و برای آینده بازی نمی کنند و این مشکل  بازیکنان جوان است.

احمدوند با اشاره به وضعیت انوشا شاهقلی تاکید کرد: انوشا شاهقلی در مسابقات اصفهان عملکرد خوبی داشت  و بازیکن جوان از نظر من او است زیرا سرتمرین دیر نمی کند و حواسش به تمرین کردنش هست و کاری که بخواهی را در زمین انجام می دهد و همین ویژگی ها را اشکان شکوفی هم داشت. از این رو  بازیکنان جوان بعدا ناراحت نشوند که شاید ممکن است انوشا شاهقلی دوباره به تیم ملی دعوت شود چون ما برای مسابقات خود از بهترین نفرات استفاده می کنیم و اگر شاهقلی با اختلاف زیاد بازیکنان جوان را شکست داد نه من و نه هیچ مربی دیگر او را کنار نخواهد گذاشت.

او در پاسخ به این پرسش که احتمال حضور شاهقلی در بازی های آسیایی وجود دارد، گفت: برای بازی های آسیایی نه چون اسمش را رد نکرده ایم  اما اگر همین طور خوب باشد در دیویس کاپ از او استفاده خواهیم کرد.

او در مورد انتقادات نسبت به سهمیه تنیس در بازی های آسیایی تاکید کرد: تنیس مطرح ترین رشته ورزشی دنیا است  و با هیچ کدام از رشته های راکتی دیگر قابل مقایسه نیست و چرا نباید سهمیه داشته باشد.  نمی دانم چرا برخی از توجه به تنیس ناراحت هستند.  تنیس در بخش مردان سه سهمیه گرفت چون  در انفرادی و دوبل شرکت می کنیم و اگر بازیکنی مصدوم شد باید نفر سوم را داشته باشیم.از طرفی این اعزام ها باعث ایجاد انگیزه در تنیس ایران می شود.

احمدوند در مورد وضعیت خالدان نیز گفت: خالدان در آمریکا است  و از وضعیت او خبر دارم و  قرار است مستقیم از همان جا به تونس برود .

 انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.