صفحه اصلی / اقتصادی / بورس / افت ۷۱۲ واحدی شاخص بورس
افت ۷۱۲ واحدی شاخص بورس

افت ۷۱۲ واحدی شاخص بورس

بر اساس آمارهای منتشر شده از سوی بورس تهران، از ابتدای سال جاری تا امروز در مدت ۴۲ روز معاملاتی شاخص بورس ۷۱۲ واحد افت را به ثبت رسانده است.

طرح

به گزارش کسب و کار نیوز، نگاهی به اطلاعات معاملات بازار سهام مشخص می کند از ابتدای سال تا به امروز در مدت ۴۴ روز معاملاتی، تعداد ۴۲ میلیارد و ۲۱۶ میلیون سهم و حق‌تقدم به ارزش ۱۱۳ هزار و ۸۰۵ میلیارد ریال در ۲ میلیون و ۱۴۱ هزار و ۲۸۹ دفعه مورد معامله قرار گرفته است.

همچنین بررسی معاملات بازار سهام به تفکیک بازار نشان می‌دهد در این مدت ۲۵ میلیارد و ۶۳۶ میلیون سهم به ارزش ۵۰ هزار و ۳۳۴ میلیارد ریال در ۹۶۵ هزار و ۸۶۵ نوبت در بازار اول به میزان، ۱۵ میلیارد و ۸۸۲ میلیون سهم به ارزش ۳۴ هزار و ۹۲۸ میلیارد ریال در یک میلیون و ۱۳۶ هزار و ۷۷۸ نوبت در بازار دوم به میزان ۲۲ میلیون سهم به ارزش ۲۱ هزار و ۶۲۷ میلیارد ریال در ۵۹۸۱ نوبت در بازار بدهی به میزان ۲۰۰ هزار سهم به ارزش ۱۱ میلیارد ریال در ۳۹۷ نوبت در بازار مشتقه و ۶۷۵ میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش ۶ هزار و ۹۰۴ میلیارد ریال در ۳۲ هزار و ۲۶۸ نوبت مورد معامله قرار گرفته است.

این گزارش می افزاید: شاخص کل نیز که معاملات امسال بورس را از ارتفاع ۹۶ هزار و ۲۸۹ واحد آغاز کرده است تا کنون به رقم ۹۵ هزار و ۵۷۷ واحد رسید که حکایت از ثبت افت ۷۱۲ واحدی و کاهش ۰.۷ درصدی دارد. شاخص بازار اول نیز در این مدت با ۵۵۶ واحد رشد و شاخص بازار دوم با ۷۱۷۳ واحد کاهش مواجه شده‌اند.

همچنین مطالعه کنید:

سود سهام عدالت تا هفته پایانی اسفند پرداخت می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، دولت در سال ‌۱۴۰۱ برای پرداخت به موقع سود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.