صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / شعبانی‌بهار: از تمام ظرفیت‌های تیروکمان در جاکارتا استفاده می‌کنیم/ در جریان بدهی‌ها نیستم

به دنبال ایجاد وفاق ملی و همدلی بین خانواده تیروکمان هستم

شعبانی‌بهار: از تمام ظرفیت‌های تیروکمان در جاکارتا استفاده می‌کنیم/ در جریان بدهی‌ها نیستم

رییس فدراسیون تیروکمان با اشاره به ایجاد وفاق ملی و همدلی بین خانواده تیروکمان گفت: تلاش خواهیم کرد از تمام ظرفیت‌های تیروکمان در بازی‌های آسیایی جاکارتا استفاده کنیم.

شعبانی بهار

غلامرضا شعبانی بهار در گفت وگو با ایسنا، افزود: یکی از مهمترین برنامه‌های من در فدراسیون تیروکمان سرو سامان دادن به ساختار، تشکیلات، قراردادها، بدهکاری‌ها، تفاهمنامه‌ها و نیروی انسانی فدراسیون است و همچنین به دنبال ایجاد یک وفاق ملی بین خانواده تیروکمان هستیم، بویژه ورزشکاران و مربیانی که بنا به دلایل مختلفی گله مند هستند و از این خانواده کنار گذاشته شده‌اند. درحقیقت سعی داریم تشددی که در افکار و اندیشه های مختلف وجود دارد را کنار بگذاریم و به یک هدف مشترک با خانواده تیروکمان برسیم و تعامل آنها را با فدراسیون بهتر کنیم.

وی گفت: امسال بازی‌های آسیایی جاکارتا و سپس المپیک آرژانتین را پیش رو داریم، برای موفقیت در این دو رویداد مهم از همین الان اردوهای منظم و متعددی را تنظیم کردیم تا عملکرد موفقی در هر دو رویداد داشته باشیم. البته در رابطه با اعزام تیم به تورنمنت‌های برون مرزی و برپایی اردوهای تدارکاتی نیز هر کجا ضرورتی احساس شود، این کار را انجام خواهیم داد تا تیم را با حداکثر آمادگی راهی بازی‌های آسیایی جاکارتا کنیم.

رییس فدراسیون تیروکمان خاطرنشان کرد: تمام تلاشمان بر این است که بین مربیان هماهنگی و هارمونی لازم را ایجاد کنیم و شرایط خوبی را برای تیروکمان رقم بزنیم.

وی با بیان این که هدف اصلی من سرمایه گذاری روی تیم نوجوانان و جوانان است، تصریح کرد: همانند گذشته از تیم های پایه حمایت ویژه ای انجام خواهیم داد و با سرمایه گذاری در بخش نوجوانان و جوانان سعی خواهیم کرد کمانداران مطرح و خوبی را به ویژه برای تیم ملی ریکرو تربیت کنیم. بنابراین سرمایه گذاری بنیادی و اساسی روی تیم نوجوانان به خصوص در رشته ریکرو انجام خواهیم داد تا بتوانیم در المپیک به نتایج خوبی دست پیدا کنیم. البته از کامپوند نیز غافل نخواهیم ماند، اما چون ریکرو المپیکی است بیشترین هدف گذاری فدراسیون در بخش تیم های پایه ریکرو خواهد بود.

شعبانی بهار همچنین در خصوص بدهی های فدراسیون نیز گفت: پیگیر این بدهی‌ها هستیم و سعی مان بر این است که بدهی ها را حل و فصل کنیم. البته در جریان میزان دقیق بدهی‌های  فدراسیون نیستم، اما می‌دانم که بدهی ها زیاد است و باید این بدهی ها را پرداخت کنیم.

وی در پایان در خصوص حمایت فدراسیون از حضور زهرا نعمتی در بازیهای آسیایی جاکارتا تاکید کرد: همان طور که قبلا نیز اعلام کردم از حضور زهرا نعمتی در بازیهای آسیایی جاکارتا حمایت می کنم و تلاش خواهم کرد تا بدون دغدغه ای در بازی‌های آسیایی شرکت کند. البته هدف من بر این است تا با ستاد برگزاری بازی‌ها به یک نتیجه کلی برسیم تا با ظرفیت کامل در بازی‌های آسیایی حضور پیدا کنیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.