صفحه اصلی / اقتصادی / انرژی / وزیر نیرو: تحریم ها در صنعت آب و برق تاثیر ندارد
وزیر نیرو: تحریم ها در صنعت آب و برق تاثیر ندارد

در گفت وگوی اختصاصی با ایرنا

وزیر نیرو: تحریم ها در صنعت آب و برق تاثیر ندارد

وزیر نیرو در پاسخ به پرسش ایرنا درباره تهدیدهای آمریکا و احتمال اعمال برخی تحریم ها تاکید کرد: صنعت آب و برق کشور به طور کامل خودکفا است؛ بنابراین هیچ نگرانی در زمینه ارائه خدمات به مردم وجود ندارد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا, رضا اردکانیان عصر پنجشنبه در حاشیه آیین بهره برداری از چند طرح وزارت نیرو در رودهن شهرستان دماوند اظهار داشت: اینک در شرایطی هستیم که حتی می توانیم به کشورهای همسایه و بازار هدف هم خدمات ارائه دهیم.
وی تاکید کرد: البته دنبال قطع ارتباط با دیگر کشورها نیستیم و از هر راه ممکن که مصالح کشور را تامین کند، می توانیم با مرزهای دانش در پیوند باشیم و خدمت رسانی را توسعه دهیم.
وزیر نیرو ادامه داد: باید تا پایان برنامه ششم توسعه پنج هزار مگاوات از ظرفیت انرژی های نو و پاک که بیشتر نیروهای خورشیدی و بادی است بهره مند شویم و در این زمینه از هر ظرفیتی استفاده خواهیم کرد.
وزیر نیرو همچنین در آیین بهره برداری از این طرح ها گفت: مردم باید بدانند برای اینکه آب در اختیار آنها قرار گیرد چه هزینه هایی انجام و از این راه رضایت مندی آنها بیشتر حاصل می شود.
در این آیین چند طرح از جمله تاسیسات تولید برق با فشارشکن نرم که گفته شده برای نخستین بار در ایران به مرحله اجرایی درآمده در رودهن راه اندازی شد.
همچنین چند طرح دیگر حوزه وزارت نیرو افتتاح شد که بهره برداری از مرکز پایش و راهبری تاسیسات آبفا با ۹۶ میلیارد ریال اعتبار از جمله آنها بود.
طرح نوسازی و تجهیز ناوگان خودروهای امدادی و عملیاتی شرکت آبفا شرق استان نیز با ۷۵ میلیارد ریال اعتبار امروز با حضور وزیر نیرو اجرایی شد.
تامین برق اضطراری سامانه انتقال آب لتیان به شهرستان پردیس از جمله دیگر طرح ها بود که اردکانیان آن را افتتاح کرد.
شهرستان دماوند در شمال خاوری تهران واقع شده است.
وزیر نیرو امروز همچنین چند طرح دیگر را در شهرستان های ورامین، پاکدشت، قرچک و پردیس راه اندازی کرد که بهره برداری از خط لوله انتقال آب از سد ماملو به قرچک، تصفیه خانه فاضلاب پاکدشت و بخش دوم تصفیه خانه پردیس از جمله آنها بود.
دماوند در شمال خاوری تهران قرار دارد.

همچنین مطالعه کنید:

امضای بزرگ‌ترین قراردادهای نفتی یک دهه‌ اخیر/افزایش ۴۰۰ هزار بشکه‌ای تولید نفت با توسعه ۶ میدان نفتی

به گزارش کسب و کار نیوز، قرارداد توسعه ۶ میدان نفتی کشور به ارزش بیش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.