صفحه اصلی / استان ها / کهگیلویه و بویراحمد / مدیریت مشکلات توزیع بنزین کهگیلویه و بویراحمد با ورود سوخت رسان سپاه
مدیریت مشکلات توزیع بنزین کهگیلویه و بویراحمد با ورود سوخت رسان سپاه

مدیریت مشکلات توزیع بنزین کهگیلویه و بویراحمد با ورود سوخت رسان سپاه

جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این مدت با حضور ما و نیروهای امنیتی و نیروی انتظامی هیچ مشکلی برای تامین سوخت استان پیش نیامد و با اقتدار کامل اقدام کردیم و همچنین ناوگان سوخت‌رسان سپاه را وارد میدان کردیم.

جایگاه سوخت

به گزارش کسب و کار نیوز منطقه کهگیلویه و بویراحمد سرهنگ جهانگیر انصاری در نشست شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص حوادث چند روز اخیر و مشکلاتی که در زمینه توزیع بنزین به وجود آمد، افزود: هر چند در برخی از استان‌ها مشکلاتی به وجود آمد اما در استان ما با تدابیری که اندیشیده شد با مشکلی مواجه نشدیم.

وی اظهارکرد: در همان شب اول با هماهنگی استاندار و با حضور برخی از مدیران مثل فرماندار و مدیرعامل شرکت پالایش و پخش استان و مجموعه ما و مجموعه نظامی و امنیتی موضوع مدیریت شد.

جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: هر چند که اگر اعتراضی هم صورت می‌گرفت، برای ۶ روز ذخیره داشتیم اما مدیران استان ما باید در چنین مواقعی که شایعات وجود دارد همکاری لازم را داشته باشند.

انصاری تصریح کرد: سپاه فتح استان در این یک هفته تعداد ۲۶۳ تانکر با ۱۰ میلیون لیتر سوخت را وارد استان کردیم و تعداد ۱۱۵ نیروی پاسدار ما از مبدا ماهشهر تا یاسوج حضور داشتند.

جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به آمادگی سپاه فتح در چنین مواقعی عنوان کرد: اطلاعات سپاه فتح استان آمادگی کامل دارد در هر کاری که بحث ناامنی باشد در کمترین زمان ممکن در صحنه حضور داشته باشد .

انصاری با اشاره به سعی دشمن برای ناامید کردن مردم اضافه کرد: آن‌ها به دنبال ایجاد اختلاف بین مردم و مسئولان هستند که باید مدیران ما در چنین مواقعی هوشیار باشند و مدیریت کنند.
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مرکز فنی و حرفه ای

فعالیت ۹۷ مرکز فنی و حرفه ای در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, “فرج اله راد” افزود: ۱۱ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.