صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / راه پایان بیکاری نهادینه کردن فرهنگ کارآفرینی است

کارآفرین برتر ایران و یونسکو:

راه پایان بیکاری نهادینه کردن فرهنگ کارآفرینی است

کارآفرین برتر ایران و سازمان جهانی یونسکو گفت: با توجه به ظرفیت‌های کارآفرینی و حضور کارآفرینان برتر در کشور، راه‌حل رسیدن به اشتغال پایدار شناسایی و حذف موانع کارآفرینی و حمایت همه‌جانبه مردم، دولت و مجلس شورای اسلامی از این مهم است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از فارس ، دانش راهداری کارآفرین برتر ایران و سازمان جهانی یونسکو در خرم‌آباد گفت: با توجه به کسری‌های پی‌درپی بودجه در بسیاری از بخش‌های مختلف کشور و وضع معیشتی مردم تنها راه‌حل درمان بیکاری “اتحاد برای اشتغال” در جهت توسعه کارآفرینی و گسترش دادن این فرهنگ است.
رئیس کنسرسیوم بین‌المللی ایرانی _ چینی با بیان اینکه با کارآفرینی می‌توان به ارزش‌های مالی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بالایی دست یافت، افزود: با توجه به ظرفیت‌های کارآفرینی و حضور کارآفرینان برتر در کشور، راه‌حل رسیدن به اشتغال پایدار شناسایی و حذف موانع کارآفرینی و حمایت همه‌جانبه مردم، دولت و مجلس شورای اسلامی از این مهم است.
وی با اشاره به ۸ سال جنگ تحمیلی در کشور خاظرنشان کرد: دفاع مقدس تجربه ارزشمندی بود که نشان داد هرگاه ملت ایران برای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی متحد شده‌اند بزرگ‌ترین ژنرال‌های نظامی دنیا نیز نتوانستند از این ستون مستحکم عبور کنند.
راهداری ادامه داد: امروز نیز به همان اتحاد برای فتح اشتغال و مبارزه با بیکاری نیاز داریم تا بتوانیم ستون‌های مستحکم کارآفرینی را در کشور آن‌چنان محکم بسازیم که بیکاری نتواند از آن عبور نماید.
این کارآفرین برتر ایران و سازمان جهانی یونسکو نوع نظام بانکداری کشور، نگاه جوانان به اشتغال در بخش‌های دولتی و واردات اجناس خارجی را جز مشکل عمده در روی آوردن مردم به کارآفرینی دانست و عنوان کرد: اگر به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی پیرامون اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی به‌خوبی عمل نماییم و خودمان را برای یک جهاد در صحنه مبارزه با بیکاری و فساد آماده کنیم، قطعاً موفق خواهیم شد.

همچنین مطالعه کنید:

✅عنوان دوره: تدوین برنامه کسب وکار – طرح تجاری (بیزینس پلن)

✅گارگاه آموزشی آنلاین ✅عنوان دوره: تدوین برنامه کسب وکار – طرح تجاری (بیزینس پلن) ✅مدرس: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.