صفحه اصلی / استان ها / کردستان / انتقاد فرماندار بانه از نحوه توزیع اقلام ویژه طرح ضیافت در کردستان
انتقاد فرماندار بانه از نحوه توزیع اقلام ویژه طرح ضیافت در کردستان

انتقاد فرماندار بانه از نحوه توزیع اقلام ویژه طرح ضیافت در کردستان

فرماندار بانه از توزیع اقلام ویژه طرح تنظیم بازار ویژه ماه رمضان انتقاد کرد و خواستار توزیع کالاهای اساسی بر اساس جمعیت شهرستان‌های استان شد.

گوشت پروتئین تغذیه رژیم غذایی

به گزارش کسب و کار نیوز، محمد فلاحی در سومین جلسه کمیسیون تنظیم بازار، اظهار کرد:  از ۶۰۰ تن سهمیه برنج استان در طرح ضیافت، تنها ۲۵ تن به شهرستان بانه اختصاص داده شده که با توجه به شاخص جمعیتی این میزان منصفانه نیست و جمعیت سال ۱۳۹۰ در این توزیع‌ها مورد توجه قرار گرفته است.

وی افزود: تنها ۱٫۴ درصد از سهمیه گوشت قرمز استان نیز به شهرستان بانه اختصاص داده شده که با توجه به افزایش قیمت اقلام خوراکی بویژه گوشت در این شهرستان، باید در این زمینه تجدیدنظر شود.

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی کردستان نیز در ادامه افزایش قیمت گوشت در شهرستان بانه را ناشی از وارد کردن گوشت از تهران و عدم توان نقدینگی عاملان خرید گوشت از مرکز استان اعلام کرد.

شهریار حنیفی با اشاره به اینکه به اندازه کافی گوشت برای توزیع در استان در اختیار داریم، گفت: در صورتیکه عاملان خرید اعلام نیاز کنند و توان پرداخت نقدی مبلغ را داشته باشند، آماده توزیع گوشت در بانه و سایر شهرستان‌های استان را داریم.

وی اعلام کرد: از ابتدای سال تاکنون ۱۸۰۰ تن برنج در استان توزیع شده که به ازای هر نفر ۲۰ کیلوگرم و ۲۵۰ گرم است و در حال حاضر هم به اندازه کافی برنج برای توزیع در شهرستان‌های استان در اختیار داریم.
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مرغ‌

تست اعتیاد مرغ‌های کردستان منفی اعلام شد

به گزارش کسب وکار نیوز به نقل از ایسنا, مجتبی ورمقانی با تکذیب خبر خوراندن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.