صفحه اصلی / استان ها / اردبیل / اعضای شورای شهر اردبیل لیست استخدامی برای شهرداری ارسال نکردند

رئیس شورای شهر:

اعضای شورای شهر اردبیل لیست استخدامی برای شهرداری ارسال نکردند

رئیس شورای شهر اردبیل گفت: اعضای شورای شهر هیچ لیست استخدامی برای شهرداری ارسال نکردند و اگر توصیه‌ای هم شده در یک چارچوب مشخص بوده است.

علیرضا پوستی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: ۸۰ درصد مراجعات مردم به شورا برای اشتغال است که ما نیز به عنوان نماینده مردم تنها در قالب نامه‌ای مشخص برخی از مراجعین را با توجه به شرایط و ضوابطی که وجود دارد به شورا برای کار فصلی معرفی می‌کنیم و به هیچ وجه در بین این معرفی شدگان افراد منسوب به اعضای شورا وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: به هیچ وجه تعیین سهمیه برای اعضای شورای شهر با هدف معرفی نیروها برای جذب و استخدام در شهرداری وجود ندارد هر چند که ممکن است در دوره‌های گذشته چنین سهمیه‌ای وجود داشته ولی ما به چنین سهمیه‌ای معتقد نیستیم و به هیچ وجه نمی‌خواهیم به مجموع نیروهای فعلی شهرداری نیروهای سفارشی اعضای شورای شهر اضافه شود.

 
رئیس شورای شهر اردبیل در مورد برداشته شدن نامه از کارتابل خود توسط یکی از اعضای شورای شهر گفت: ما نمی‌خواهیم به این موضوعات دامن بزنیم ولی اگر این عضو شورا پیگیر باشد ما نیز این مساله مهم را از مراجع قانونی پیگیری خواهیم کرد.

 
پوستی بیان کرد: در جلسه رسمی شورای شهر بعد از رای‌گیری این عضو شورا که مسئولیت ثبت آرای تک تک اعضای شورای شهر را دارد، آرای مثبت یکی از اعضا را رای منفی به ثبت رسانده بود که با تذکر ما این اقدام اصلاح شد ولی انتظار می‌رود تک تک اعضای شورای شهر اصل امانتداری را در رای‌گیری و ثبت آن مورد توجه قرار دهند. بنده از رفتار اخیر یکی از اعضای شورای شهر در جلسه رسمی که هدف او نیز شهردار اردبیل بود متعجب شدم که چگونه فردی اینگونه مسایل و موضوعاتی را مطرح می‌کند که پیش از این مدافع سرسخت فعالیت‌های شهرداری در حوزه‌های مشارکتی و سرمایه‌گذاری بوده است.

رئیس شورای شهر اردبیل افزود: پروژه‌ای که در شورای عالی به تصویب رسیده و شورای شهر و کمیسیون سرمایه‌گذاری مهر تائید بر آن زده، چه لزومی دارد که برای انتخاب پیمانکار و سرمایه‌گذار پروژه اینقدر حاشیه درست شود در حالی که باید بعد از انتخاب سرمایه‌گذار مطالعه و مراحل اجرای پروژه توسط سرمایه‌گذار انجام شده و به صورت شفاف و در یک قالب معین این پروژه به انجام برسد.

پوستی ادامه داد: بنده این مخالفت‌ها را هدفدار نمی‌دانم اما اگر تکرار شود باید در این موضوع تامل کرد که چگونه یک عضو شورا با این طرح‌ها مخالفت کرده و  یا موضوع را می‌خواهد به شکل حاشیه‌ای دنبال کند.
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

آبگرم‌ سرعین

تعطیلی آبگرم‌های سرعین تا اطلاع ثانوی

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, حسن حسن‌پور امروز هفتم اسفند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.