صفحه اصلی / استان ها / کهگیلویه و بویراحمد / اشتغال و مسکن از مطالبات اساسی مردم کهگیلویه و بویراحمد
اشتغال و مسکن از مطالبات اساسی مردم کهگیلویه و بویراحمد

استاندار اعلام کرد:

اشتغال و مسکن از مطالبات اساسی مردم کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار در اولویت قراردادن فقرا و محرومین از سوی مسئولان استان شد و بیان کرد: اشتغال، مسکن و ازدواج از مطالبات اساسی مردم استان است.

فقر

به گزارش کسب و کار نیوز، علی محمد احمدی در نشست شورای اداری و راهبردی توسعه مدیریت استان با اشاره به وجود مشکلاتی در سطح کشور، اظهارکرد: شرایط بحرانی نیست اما انباشت مطالبات مردمی در دهه های گذشته و در دولت های مختلف، امروزه خروجی خود را نشان می دهد که می طلبد با پیاده سازی راهکارهای مدیریتی نوین در راستای پاسخ دهی اصولی به مطالبات مردم گام برداریم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اعتراضات صنفی در تمام دنیا یک امر طبیعی است اما نباید اجازه داد این مسائل دستاوردی برای سوء استفاده ضد انقلاب و دشمنان ما باشد و باید از تمامی ظرفیت خود برای پاسخگویی به مطالبات مردم استفاده کرد.

احمدی با بیان اینکه همه این مردم معترض ضد انقلاب و دولت نیستند بلکه برخی از آنها زیربار فشار مشکلات له شده اند، تصریح کرد: در این شرایط دشمن از بیرون با یک برنامه ریزی هدفمند تلاش می کند یک مطالبه سیاسی را به یک اعتراض سیاسی تبدیل کند.

وی با بیان اینکه بدترین نوع رو به رویی نظام ها در حوزه مطالبات متعلق به کف خیابان است، ادامه داد: حل این مشکلات نیازمند مدیریت نوین از نوع مدیریت مشارکتی و استفاده از ظرفیت سمن ها است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مطالبه کار و تلاش از مدیران نباید به معنای مچ گیری برداشت شود، عنوان کرد: قصد تسویه حساب با کسی را ندارم و همگان بدانند که مردم به ما و این دولت اعتماد کردند و باید به صورت سیستمی به خدمات دهی به آنها بپردازیم.

احمدی با بیان اینکه قانون گریزی در مناسبات اداری یکی از آسیب های موجود در استان است، تاکید کرد: راه اندازی میز خدمت در دستگاه های اجرایی یکی از اسباب ضروری مدیریت صحیح و هدفمند است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار توجه بیشتر مسئولان به مطالبات صنفی شد و گفت: هر دستگاه تخصصی مسئول مطالبات صنفی خود است و شخصا عملکرد مدیران متولی را به وزیران مربوطه ارائه می دهم. در کاستی ها با هیچ کسی تعارفی نداریم و هر مدیری که کارش را به نحو مطلوبی انجام دهد، تکریم شده و با مدیران که پای کار نیستند، برخورد می‌شود.

وی ضمن انتقاد از مدیران مجموعه آب استان افزود: مدیران آب استان پای کار نیستند و نگاه بی تفاوتی و راحت طلبی برای یک مجموعه یک آسیب بزرگ است و این دیدگاه از هیچ مدیری پذیرفتنی نیست.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه تامین آب شرب یکی از اولویت های اصلی مدیریت ارشد استان است، خاطرنشان کرد: باید در فصل تابستان متولیان آب با حساسیت بیشتر و برنامه ریزی اصولی تر جهت تامین آب موردنیاز مردم اقدام کنند.

احمدی تصریح کرد: با وجود اینکه بخش صنعت استان از خیلی از استان‌ها کوچک تر است اما مطالبات چهار برابری حوزه انرژی نشان از ضعف مدیریتی برخی از دستگاه‌ها و قانون گریزی در این خصوص است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به شرایط جدید کشور، برجام و خروجی آن، عنوان کرد: در این برهه کشور شرایط جدیدی را تجربه می‌کند که پیچیده‌تر از گذشته نبوده و باید با عقلانیت، بردباری و مدیریت نوین مشکلات را برطرف کرد.

وی با اشاره به خروج آمریکا از برجام و در دست گرفتن قدرت در آمریکا از سوی تندروها، عنوان کرد: ترامپ شخصیت مبهمی دارد اما چینش و بکارگیری نیروهای دولتی حاکی از عناد و دشمنی با ایران است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ائتلاف صهیونیستی سعودی به دنبال تحمیل شرایط جدیدی بر کشور است، تاکید کرد: بهترین راهکار مقابله با این ضدیت پیروی از منویات مقام معظم رهبری است.

احمدی با تاکید بر اینکه اقتصاد ایران اقتصاد ضعیفی نیست و در ردیف ۲۰ اقتصاد برتر دنیا قرار دارد، گفت: باید با تکیه بر توان داخلی به اقتصاد مقاومتی جامعه عمل بپوشانیم.

وی بیان کرد: خارج شدن ایران از ذیل بند ۷ منشور ملل متحد یکی از مهم‌ترین دستاوردهای برجام است و کشورهایی که ذیل بند ۷ قرار گرفته‌اند یا با ذلت کنار آمده و یا یک جنگ خونین را از سر گذرانده‌اند که ایران با دیپلماسی و منطق انقلابی امریکا را پای میز مذاکره آورد و از ذیل این بند خارج شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: حق ایران برای غنی سازی به رسمیت شناخته شده و این در حالی است که هیچ کشوری از این مزیت بهره مند نشده است.

احمدی با اشاره به تلاش دشمن برای ترویج ایران هراسی در دنیا، ادامه داد: تا زمانب که پای میز مذاکره نرفته بودیم دنیا این طرح ایران هراسی را پذیرفته بود که پایبندی ما به برجام نشان داد که ملت ایران مردمی متعهد و صلح طلب هستند.

وی با بیان اینکه صادرات نفت کشور از ۶۰۰ هزار بشکه پیش از برجام به دو میلیون و ۶۰۰ هزار بشکه رسیده است، اضافه کرد: اروپایی ها به بخش هایی از تعهدات خود عمل نکردند و روح و جسم برجام مورد تعرض قرار گرفت.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مرکز فنی و حرفه ای

فعالیت ۹۷ مرکز فنی و حرفه ای در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, “فرج اله راد” افزود: ۱۱ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.