صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / اجرای ۷۴ طرح پژوهشی برون‌دانشگاهی توسط اعضای هیئت علمی دانشگاه ایلام
اجرای ۷۴ طرح پژوهشی برون‌دانشگاهی توسط اعضای هیئت علمی دانشگاه ایلام

اجرای ۷۴ طرح پژوهشی برون‌دانشگاهی توسط اعضای هیئت علمی دانشگاه ایلام

مدیر دفتر کارآفرینی و ارتباط با جامعه دانشگاه ایلام از اجرای 74 طرح پژوهشی برون‌دانشگاهی در 26 ماه گذشته توسط اعضای هیئت‌علمی این دانشگاه خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، دکتر «مهدی صیدی» در این رابطه اظهار کرد: دانشگاه ایلام به عنوان دانشگاه جامع استان، خود را در قبال مسائل، مشکلات  و نیازهای پژوهشی و مطالعاتی کلان استان و کشور مسئول و پاسخ‌گو می‌داند و در راستای تعامل و همکاری دوجانبه با سایر دستگاه‌ها، نهادها، دانشگاه‌ها و موسسات علمی و پژوهشی، تفاهم‌نامه‌ی همکاری منعقد کرده است.

وی گفت: دانشگاه ایلام در طول سه سال اخیر برانجام مطالعات و پژوهش‌های هدفمند و تقاضامحور با تأکید بر مشکلات و مسائل استان ایلام متمرکز شده و ضمن انعقاد تفاهم نامه‌های همکاری متقابل با دستگاه‌های اجرایی ملی و استانی، تاکنون طرح‌های مطالعاتی و پژوهشی متعددی به سفارش و درخواست کارفرمایان اجرا کرده است.

صیدی تصریح کرد: در سال ۹۵ جمعا ۴ تفاهم‌نامه و در طول ۲ ماه نخست سال جاری، ۲ تفاهم نامه منعقد شد و  اعضای هیئت علمی دانشگاه در سال ۱۳۹۵ ، ۳۸ طرح، در سال گذشته، ۱۹ طرح و در ۲ ماه نخست سال ۱۳۹۷، ۱۷ طرح پژوهشی برون دانشگاهی را انجام داده و یا در دست اجرا دارند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.