چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / فرهنگی / مشکلی برای تامین ارز کاغذ مورد نیاز مطبوعات نداریم
مشکلی برای تامین ارز کاغذ مورد نیاز مطبوعات نداریم

صالحی در حاشیه جلسه دولت:

مشکلی برای تامین ارز کاغذ مورد نیاز مطبوعات نداریم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برای تامین ارز کاغذ مورد نیاز مطبوعات مشکلی نداریم و کاغذها را با ارز چهار هزار و 200 تومان تصویب شده خریداری خواهیم کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برای تامین ارز کاغذ مورد نیاز مطبوعات مشکلی نداریم و کاغذها را با ارز چهار هزار و ۲۰۰ تومان تصویب شده خریداری خواهیم کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، سیدعباس صالحی در حاشیه جلسه هیات دولت این هفته در جمع خبرنگاران در ارتباط با اساسنامه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، اظهار کرد: اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی سال گذشته مصوبه‌ای در ارتباط با اساسنامه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد داشتند که پیگیری‌های لازم در ارتباط با آن انجام نشده بود. امسال این اساسنامه تصویب شد که طبعا به کمک این اساسنامه شرایط استقرار کانون‌ها در چارچوب قانون مهیاتر می‌شود.

وی ادامه داد: شورای عالی سیاستگذاری در این اساسنامه پیش‌بینی شده که برخی از وزرا و مجموعه‌های عمومی در آن حضور دارند، از سوی دیگر آیین‌نامه مالی این کانون‌ها در اختیار این شورا قرار گرفته است. به نظر می‌آید فاصله تاخیر زمانی که در اساسنامه کانون‌ها داشتیم ضربه‌هایی از لحاظ ساختاری به کانون‌ها زده، این در حالی است که این کانون‌ها نه تنها در حوزه‌های دینی، بلکه در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی نیز می‌توانند نقش‌آفرینی کنند.

صالحی با بیان اینکه بیش از ۲۲ هزار کانون و ۱۲ هزار کتابخانه در مساجد وجود دارند، گفت: این نهادهای فرهنگی با کمک این اساسنامه که استقرار قانونی و چارچوب‌دار آنها را فراهم می‌کند، می‌تواند شرایط بهتری را در دهه پنجم انقلاب فراهم آورد.

همچنین مطالعه کنید:

آغاز «کتاب‌بازی» در ماه رمضان برای بچه‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز، با شروع ماه مبارک رمضان، «فیلیمومدرسه» محتوای تازه خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.