صفحه اصلی / اقتصادی / بانک / ضرورت تغییر نگاه و تفکر برای تحقق بانک داری دیجیتال
ضرورت تغییر نگاه و تفکر برای تحقق بانک داری دیجیتال

مدیر امور شعب استانهای بانک ایران زمین تاکید کرد:

ضرورت تغییر نگاه و تفکر برای تحقق بانک داری دیجیتال

مراسم تودیع مدیر شعب استان گلستان بانک ایران زمین، با حضور مدیر امور شعب استانها، مدیر شعب استان های مازندران و سمنان، رؤسای شعب و واحدهای ستادی استان گلستان در سالن کنفرانس این مدیریت برگزار شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، در این گردهمایی محمد حسینی کناروئی مدیر شعب استانها ضمن بررسی عملکرد شعب در دوماهه نخست سالجاری به افق ۱۴۰۰ بانک و انتخاب شعار بانک دیجیتال اشاره و گفت: برای تحقق شعار بانک، تغییر نگاه و تفکر نیروی انسانی یک ضرورت است و قطعاً با نگاه سنتی رسیدن به اهداف نهایی امکانپذیر نیست.

حسینی کناروئی افزود: امروزه پیشرفت در تکنولوژی باعث شده تمامی کسب و کارها استراتژی خود را تغییر دهند و مجموعه‌ای موفق است که استراتژی و شعار خود را عملیاتی و اجرایی کند.

وی به نقش همکاری و همیاری پرسنل برای رسیدن به افق بانک اشاره و اظهار داشت: حرکت عظیمی در پیش رو داریم که قطعاً با تجربه نیروهای بازنشسته و توان و همت جوانان پویا اتفاقات خوب رقم خواهد خورد.

 در ادامه این جلسه نیز از زحمات ۶ ساله محمدتقی بهشتی مدیر شعب استان گلستان با اهدای لوح تقدیر شد.

در پایان سید مهدی سلیم بهرامی مدیر شعب استانهای مازندران، گلستان و سمنان ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع همکاران به ضرورت تشکیل تیم های بازاریابی در شعب و مراجعه به محل فعالیت مشتریان و در نهایت تلاش برای افزایش سپرده و جذب منابع تاکیدکرد.

کناروئی در حاشیه این مراسم به همراه سید مهدی سلیم بهرامی مدیر شعب استانهای مازندران، گلستان و سمنان از شعب ولیعصر و گرگان بازدید کردند.

همچنین مطالعه کنید:

تامین مالی ۳۵۰ همتی از طریق ابزارهای تأمین مالی زنجیره‌­ای در سال ۱۴۰۳

به گزارش کسب و کار نیوز، این بانک در راستای مأموریت خود مبنی بر تنظیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.