صفحه اصلی / فرهنگی / سینما تئاتر تلویزیون / در تماشاخانه‌ی «ایرانشهر» چه خبر است؟
در تماشاخانه‌ی «ایرانشهر» چه خبر است؟

در تماشاخانه‌ی «ایرانشهر» چه خبر است؟

همزمان با پایان یافتن اجراهای عمومی «جوجه‌تیغی» و «آنتی گون» در روزهای جمعه و شنبه 11 و 12 خرداد ماه، نمایش‌های «خاطرات هنرپیشه نقش دوم» و «ابلوموف» به مدت 5 روزبه صحنه نمی‌روند.

همزمان با پایان یافتن اجراهای عمومی «جوجه‌تیغی» و «آنتی گون» در روزهای جمعه و شنبه ۱۱ و ۱۲ خرداد ماه، نمایش‌های «خاطرات هنرپیشه نقش دوم» و «ابلوموف» به مدت ۵ روزبه صحنه نمی‌روند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، نمایش‌های «خاطرات هنرپیشه نقش دوم» به کارگردانی افشین زمانی و «ابلوموف» به کارگردانی سیاووش بهادری راد در سالن دکتر ناظرزاده کرمانی به مناسبت فرا رسیدن قیام ۱۴ خرداد، سالروز وفات امام خمینی (ره) و شب‌های قدر از روز یکشنبه ۱۳ خرداد تا پایان روز پنجشنبه ۱۷ خرداد در سالن دکتر ناظرزاده کرمانی به صحنه نمی‌روند.

همچنین نمایش‌های «جوجه‌تیغی» به کارگردانی بهرام افشاری و «آنتی گون» به کارگردانی علی راضی که از ۱۶ اردیبهشت‌ماه در سالن استاد سمندریان اجراهای عمومی خود را آغاز کرده بودند به ترتیب در روزهای جمعه و شنبه ۱۱ و ۱۲ خرداد در این مجموعه تئاتری به پایان خواهند رسید.

«آنتی گون» به اجرای ویژه رسید

دو نمایش «ابلوموف» به کارگردانی سیاوش بهادری راد و « آنتی گون» به کارگردانی علی راضی به ترتیب در روزهای پنجشنبه ۱۰ و شنبه ۱۲ خردادماه در ساعت‌های ۱۷ با اجرای ویژه به صحنه می‌روند.

نمایش‌های «ابلوموف» به کارگردانی سیاوش بهادری راد و « آنتی گون» به کارگردانی علی راضی به ترتیب در روزهای پنجشنبه ۱۰ و شنبه ۱۲ خردادماه در ساعت‌های ۱۷ با اجرای ویژه به صحنه می‌روند.

نمایش «جوجه‌تیغی» و « آنتی گون» طبق جدول زمان‌بندی این مجموعه به ترتیب در روزهای جمعه و شنبه ۱۱ و ۱۲ خردادماه به اجرای عمومی خود پایان می‌دهند.

همچنین مطالعه کنید:

۱۵۰ ولاگ از ۲۴ استان کشور به جشنواره فیلیمومدرسه رسید

به گزارش کسب و کار نیوز، میثم حیدری، مدیر اجرایی فیلیمومدرسه با بیان این خبر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.