صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / اعلام آمادگی جهاد دانشگاهی برای همکاری با شرکت ملی نفت جمهوری آذربایجان
اعلام آمادگی جهاد دانشگاهی برای همکاری با شرکت ملی نفت جمهوری آذربایجان

رئیس جهاد دانشگاهی مطرح کرد؛

اعلام آمادگی جهاد دانشگاهی برای همکاری با شرکت ملی نفت جمهوری آذربایجان

دکتر حمیدرضا طیبی رییس جهاد دانشگاهی و رووناگ عبدالله ‌یف مدیرعامل شرکت ملی نفت جمهوری آذربایجان عصر امروز، 9 خرداد در باکو با یکدیگر دیدار کردند و به تبادل‌نظر درخصوص زمینه‌های موجود برای همکاری دو طرف پرداختند.

طیبی

به گزارش کسب و کار نیوز، طیبی در این دیدار با اشاره به توانمندی‌های جهاد دانشگاهی در حوزه‌های مختلف به ویژه نفت و گاز بیان کرد: این نهاد یک مجموعه غیردولتی تولیدکننده تجهیزات نفتی و گازی با امکانات بومی است که دستاوردهای آن در این حوزه در سطح وسیعی مورد استفاده قرار گرفته‌اند.

وی ادامه داد: به عنوان مثال در صنایع بالادستی ساخت دکل‌های نفتی در خشکی و تولید تجهیزات برقی و کنترلی زیادی را داریم و مته حفاری را نیز با دانش خودمان تولید می‌کنیم. در حوزه پاکسازی آلودگی‌های نفتی تجربه داریم و همچنین مواد شیمیایی مورد استفاده در نفت برای جداسازی نفت و آب را تولید کرده‌ایم.

رئیس جهاد دانشگاهی تصریح کرد: با توجه به روابط خوب و دوستانه بین دو کشور علاقه‌مند به انجام این کارها در کشور آذربایجان هستیم. همچنین توان حفاری نفت را با دکل‌های تولید خودمان داریم و امیدواریم مورد علاقه شرکت ملی نفت آذربایجان قرار گیرد و در آذربایجان هم بتوانیم در زمینه تولید و مونتاژ این تجهیزات و صادرات به CIS با این شرکت همکاری کنیم.

طیبی در پایان گفت: علت حضور ما در نمایشگاه همین علاقه کار در آذربایجان است.

در ادامه مدیرعامل شرکت ملی نفت جمهوری آذربایجان خطاب به رئیس جهاد دانشگاهی اظهار کرد: تمام مطالبی که ارائه دادید توسط همکارانم به بخش‌های مربوطه ارجاع داده می‌شود؛ زیرا تمام تجارت ما با مناقصه‌های بین‌المللی انجام می‌گیرد. شما نیز می‌توانید در این مناقصه‌ها شرکت کنید و داده‌های فنی و اقتصادی خود را به صورت شفاف بیان کنید.

وی افزود: این شرکت تمام کارها را برون‌سپاری کرده است و کارهای بهره‌برداری و تجهیزات را به شرکت‌ها و سازمان‌های دیگر داده است و خودش را درگیر نمی‌کند.

عبدالله یف در ادامه خطاب به طیبی تصریح کرد: درست است که شما در خشکی توانمندی‌های زیادی دارید اما توجه داشته باشید بیشتر کار حفاری ما در دریا انجام می‌شود. در این حوزه شما را به متخصصان ارجاع می‌دهیم تا با شما ارتباط بگیرند.

وی ادامه داد: با توجه به آسیب‌های جدی که به محیط زیست ما وارد شده است، علاقه‌مند هستیم در این مسیر با شما همکاری کنیم.

مدیرعامل شرکت ملی نفت جمهوری آذربایجان با تاکید بر اینکه حتما متخصصان آذربایجان با جهاد دانشگاهی ارتباط برقرار خواهند کرد، گفت: می‌دانیم کار با ایرانی‌ها ارزان است و خیلی ازاین موضوع استقبال می‌کنیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.