صفحه اصلی / فرهنگی / تجسمی / ۲۰ عکس «آژیر قرمز» به مرحله نهایی راه پیدا کردند
۲۰ عکس «آژیر قرمز» به مرحله نهایی راه پیدا کردند

عکس‌های ارسالی به چهارمین دوره جایزه فرشته

۲۰ عکس «آژیر قرمز» به مرحله نهایی راه پیدا کردند

عکس‌های ارسالی به چهارمین دوره جایزه فرشته در جلسه هیات داوران این دوره بررسی و ۲۰ عکس به مرحله نهایی راه یافتند.

عکس‌های ارسالی به چهارمین دوره جایزه فرشته در جلسه هیات داوران این دوره بررسی و ۲۰ عکس به مرحله نهایی راه یافتند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، محمدعلی حیدری ـ مدیر روابط‌عمومی جایزه فرشته ـ گفت: هیات داوران بخش عکس در این دوره متشکل از آرش خاموشی، مهران مهاجر و غزاله هدایت فعالیت خود را از خرداد ماه آغاز کرد. به این ترتیب، ۹۰ اثر (۴۱ زن و ۴۹ مرد) به دبیرخانه این جایزه رسید و بعد از بررسی، هیات انتخاب ۲۰ اثر (۸ زن و ۱۲ مرد) را برگزید. به این ترتیب اسامی ۳۰ اثری که به مرحله داوری رسیده‌اند.

او بیان کرد: عکس‌های مهدی اسدی، شیرین امیری، مرتضی امین الرعایائی، محمد آهنگری، آذین حقیقی، ساعده دوست بخیر، پریا دیانی، سودابه ذوالفقاری، صحرا رشیدپور، عطا رنجبر زیدانلو، محمدرضا سعلبی فرد، آرمین شکوهی، الهه طرفه، سمانه غلام نژاد، مهرداد فتحی، آرش قاضی، بابک کنعانی، مسعود محمدی، نوید محمدی ترازک و علی انصاری به مرحله نهایی این جایزه راه یافته‌اند.

حیدری افزود: جایزه منتخب هیات داوران برای نفر اول تندیس «جایزه فرشته»، لوح تقدیر، بن خرید شهرکتاب و مبلغ ۲۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال جایزه نقدی است و جایزه ۱۰ نفر برگزیده هیات داوران نیز لوح تقدیر به همراه بن خرید شهرکتاب و چاپ اثر به صورت یک جلد کتاب خواهد بود.

او گفت: ۲۰ نفر برگزیده‌ بخش عکسِ چهارمین دوره جایزه فرشته، تابستان پیش رو در نمایشگاه عکسی در گالری فرشته، به مدت یک هفته، آثار خود را برای علاقمندان به نمایش خواهند گذاشت.

همچنین این نمایشگاه به شکل دوره‌ای در چند شهر دیگر از جمله کرمانشاه (نگارخانه آفرینش)، رشت (گالری الهی)، اصفهان (گالری بیان)، شیراز (گالری نارنج)، کرمان (گالری هومر) و شهرهای دیگر نیز برگزار خواهد شد.

همچنین آثار برگزیده‌گان بخش عکس چهارمین دوره «جایزه فرشته» در گالری KHP در شهر دوسلدورفِ آلمان نیز به نمایش گذاشته خواهد شد.

چهارمین دوره جایزه فرشته با موضوع «آژیر قرمز» در بخش عکس برگزار شد. مراسم اختتامیه این دوره نیز به دبیری پژمان موسوی با معرفی برندگان، ٣٠ خرداد ۱۳۹۷ برگزار می‌شود.

همچنین مطالعه کنید:

چند آمار جالب از متفاوت‌ترین گزارش سال

به گزارش کسب و کار نیوز، در این گزارش که در قالب ۲ برگه امتحانی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.