صفحه اصلی / ورزشی / کشتی و رزمی / غلامرضا محمدی: هر کس ادعای خدمت به کشتی دارد با رده های پایه کار کند
غلامرضا محمدی: هر کس ادعای خدمت به کشتی دارد با رده های پایه کار کند

غلامرضا محمدی: هر کس ادعای خدمت به کشتی دارد با رده های پایه کار کند

سرمربی تیم کشتی آزاد نوجوانان ایران، کار با رده‌های پایه را سخت اما در عین حال لذت‌بخش می‌داند.

غلامرضا محمدی

غلام‌رضا محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره قهرمانی تیم ایران در رقابت‌های نوجوانان آسیا، اظهار کرد: نزدیک به ۸۰ درصد این تیم از سال گذشته در اردوها همراه ما بودند و هماهنگی لازم را داشتیم و خوشبختانه یک نتیجه بی‌سابقه گرفتیم، کسب شش نشان طلا در ۱۰ وزن عالی است.

وی ادامه داد: با توجه به نفوذ ازبکستان در داوری آسیا واقعاً خیلی کار سختی بود که چنین عملکردی داشته باشیم اما خوشبختانه با برنامه‌ریزی مناسب و تلاش همه اعضای تیم نتیجه قابل قبولی کسب کردیم.

محمدی با بیان اینکه کار با رده‌های پایه خیلی سخت است و هر کسی ادعا دارد به کشتی خدمت می‌کند با این رده‌ها کار کند، افزود: البته این کار لذت خاصی هم دارد و ما با عشق و تمام وجود کار می‌کنیم و همان‌طور که روز اول گفتم دوست دارم یک نسل جدید به لحاظ فنی و اخلاق به کشتی کشور معرفی کنیم، به نظرم در حال دست یافتن به این موضوع هستیم و اتفاقات خوبی در این مدت بیش از یک سال رقم خورده است.

این مربی لرستانی با تأکید بر اینکه با حداقل‌ها کار می‌کنیم و نیاز است شرایط بهتری فراهم شود، افزود: با این حال از هیچ کوششی برای موفقیت دریغ نمی‌کنیم و امیدوارم این بچه‌ها پله‌های ترقی را یکی پس از دیگری طی کنند و پس از حضور در بازی‌های جوانان، سال‌های آینده به تیم ملی بزرگسالان برسند و برای مدال المپیک تلاش کنند.

وی گفت: بنده فردی عاطفی هستم و ارتباط نزدیکی با شاگردها دارم اما روی تشک با هیچ احدی شوخی ندارم و کاملاً جدی هستم.

محمدی درباره رقابت‌های پیش روی تیم نوجوانان اظهار کرد: تیر ماه رقابت‌های جهانی کرواسی را در پیش داریم و در ادامه المپیک جوانان که در رقابت‌های آسیایی حداکثر سهمیه را گرفته‌ایم و امیدواریم درخشش در رقابت‌های قهرمانی آسیا مقدمه‌ای برای پیروزی‌های بزرگ‌تر شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سعید حسنی‌پور

المپیک گل سرسبد کاراته ایران است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سعید حسنی‌پور درباره آخرین وضعیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.