صفحه اصلی / ورزشی / کشتی و رزمی / زمان ثبت نام ریاست هیات کشتی تهران تمدید شد
زمان ثبت نام ریاست هیات کشتی تهران تمدید شد

زمان ثبت نام ریاست هیات کشتی تهران تمدید شد

بدنبال انتشار خبر اعتراض برخی مربیان تهرانی به نحوه اطلاع رسانی ثبت نام کاندیداهای ریاست هیات کشتی استان تهران در خبرگزاری ایسنا،اداره کل ورزش و جوانان تهران مدت زمان ثبت نام را تمدید کرد.

رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی‌آزاد

به گزارش کسب و کار نیوز، اداره کل ورزش و جوانان به اشتباه خود پی برد و در بیانیه‌ای به شرح زیر زمان ثبت نام افراد واجد شرایط برای ریاست هیات کشتی تهران را تمدید کرد:

“اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در نظر دارد به جهت ایجاد فرصت برابر برای علاقه مندان به ثبت نام انتخابات رئیس هیئت کشتی استان، مهلت ثبت نام را به مدت دو روز کاری دیگر تمدید کند. با توجه به آگهی چاپ شده در روزنامه خبر ورزشی(۲۹ اردیبهشت)، بدین وسیله مهلت ثبت نام از واجدین شرایط از تاریخ ۱۲ خرداد لغایت ۱۳ خرداد تمدید می‌شود.

افراد واجد شرایط می توانند جهت ثبت نام در ساعات اداری به آدرس خیابان سپاه، روبروی بیمارستان طرفه، کوچه استقلال، اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، گروه توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای(امور مجامع) مراجعه کنند.

برخورداری از تجربه و سوابق ورزشی و آشنایی با رشته کشتی، دارا بودن مدرک تحصیلی لیسانس، تصویر گواهی پایان خدمت یا معافیت دائم و یا عضویت در نیروهای مسلح برای آقایان، دارابودن حداقل ۲۵ سال سن و گواهی عدم سوسابقه کیفری از اهم شرایط و مدارک مورد نیاز برای ثبت نام است.

واجدین شرایط در صورت نیاز به هر گونه اطلاعات می توانند با شماره تلفن ۷۷۵۱۴۵۴۰ امور مجامع گروه توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای استان تهران تماس بگیرند.”

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سعید حسنی‌پور

المپیک گل سرسبد کاراته ایران است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سعید حسنی‌پور درباره آخرین وضعیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.