صفحه اصلی / اجتماعی / زنان و خانواده / خیر جمعی و مسئولیت اجتماعی، سرلوحه اقدامات سازمان بهزیستی است
خیر جمعی و مسئولیت اجتماعی، سرلوحه اقدامات سازمان بهزیستی است

رئیس سازمان بهزیستی؛

خیر جمعی و مسئولیت اجتماعی، سرلوحه اقدامات سازمان بهزیستی است

رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اقدامات پیشگیرانه، توانمندسازانه سازمان بهزیستی و همکاری با سازمان‌های مردم نهاد گفت: خیر جمعی و مسئولیت اجتماعی در برنامه‌های وزیر تعاون، کار و رفاه جمعی همواره سرلوحه سازمان بهزیستی بوده است.

بندپی

به گزارش کسب و کار نیوز، انوشیروان محسنی بندپی در مراسم افطاری و گلریزان در شیرخوارگاه آمنه با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، افزود: نقش سازمان بهزیستی در برنامه دششم توسعه بسیار پررنگ بوده است و با همکاری مجلس اقدامات پیشگیرانه موثری مانند غربالگری را در کشور اجرا کرده است.

وی با بیان اینکه سازمان بهزیستی وظایف متعددی را همزمان با دولت دوازدهم بر عهده گرفته است، اظهار کرد: اقدامات توانمدسازانه، پیشگیرانه و همکاری با سازمان‌های مردم نهاد باعث شده است تا این سازمان پویا، تحول‌گرا و برنامه‌محور باشد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه امیدواریم خصلت‌های والا مانند بخشش و انفاق نه تنها در ماه رمضان بلکه در تمام سال سرلوحه کار ما باشد، تصریح کرد: با ترویج این خصلت امکان کمک، ارائه خدمات تخصصی، علمی و… به هموطنان و شرکای اجتماعی فراهم ‌می‌شود.

محسنی بندپی در ادامه با اشاره به اینکه وجود بخشش و انفاق شرایطی را فراهم ‌می‌کند که موجب ارتقای خصلت‌های انسانی نظیر محبت، وحدت، همدلی و دیدن افراد نیازمند حمایت و خدمات تخصصی می‌شود، گفت: سالانه افراد زیادی در اثر حوادث و یا مشکلات ژنتیکی دچار معلولیت می‌شوند، همچنین کودکان بدسرپرست و بی‌سرپرست زیادی در کشور وجود دارند که باعث می شود حکومت ساختاری را مسئول سیاست‌گذاری در این زمینه‌ها کند.

وی در ادامه اظهار کرد: سازمان بهزیستی متولی سلامت اجتماعی در جامعه است و تلاش می کند تا به افراد نیازمند خدمات اجتماعی کمک کند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«نبض» زندگی «معلولان» کُند می‌زند

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا،«قانون حمایت از حقوق معلولان» مصوب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.