صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / کی‌روش: درباره بازیکنان نهایی‌ام چیزی نمی‌توانم بگویم/هیچکس بیشتر از من به سید جلال علاقه ندارد
کی‌روش: درباره بازیکنان نهایی‌ام چیزی نمی‌توانم بگویم/هیچکس بیشتر از من به سید جلال علاقه ندارد

الان باید دست‌هایمان را بالا بگیریم و بگوییم، ان‌شاءالله موفق باشیم

کی‌روش: درباره بازیکنان نهایی‌ام چیزی نمی‌توانم بگویم/هیچکس بیشتر از من به سید جلال علاقه ندارد

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران معتقد است بازیکنان تیم ملی پتانسیل و استعداد بالایی دارند و تنها باید به بلوغ برسند.

کارلوس کی روش تیم ملی فوتبال ایران برابر پاناما

به گزارش کسب و کار نیوز، تیم ملی فوتبال ایران در دیداری دوستانه به مصاف ترکیه رفت که این دیدار در نهایت با پیروزی ۲ بر یک ترکیه به اتمام رسید. کارلوس کی‌روش در نشست خبری پس از این دیدار درباره ارزیابی‌اش از مراحل آماده‌سازی تیم ملی اظهار کرد: بازی تمرینی خوبی را داشتیم. متاسفانه این فرصت برای ما مقدور نبود که از اینگونه بازی‌ها بیشتر داشته باشیم اما بازیکنان من نشان دادند که استعداد و پتانسیل بالایی دارند. البته آن‌ها باید در طول زمان بالغ‌تر عمل کنند تا بتوانند کیفیت و استعدادشان را با شرایط بازی تطبیق بدهند. در کل بازی خوبی را پشت سر گذاشتیم و بازی امشب فرصت خوبی برای ما بود.

او در پاسخ به این سوال که برای انتخاب ترکیب نهایی‌اش به نتیجه رسیده‌ است یا نه،‌ گفت: ما ۲۴ بازیکن در اردو داریم. بعضی از این بازیکنان پس از یک فصل طولانی در اروپا آمدند و برخی هم بازیکنان داخلی هستند و از لیگ‌های آسیایی در اردو حضور دارند. تنها کاری که می‌توانیم بکنیم این است که بهترین عملکردمان را داشته باشیم. این برنامه‌ای است که فدراسیون از بعد آماده‌سازی در اختیار ما قرار داد. تنها این فرصت را برای آماده‌سازی داشتیم. راجع به بازیکنانم هیچ چیز نمی‌توانم بگویم به غیر از اینکه هرروز سخت تلاش می‌کنند و تمام مراتب تحسین من را لایق هستند. هم بازیکنان و هم کادر من شبانه روز تلاش می‌کنند و سراسر تعهد و امید و آرزو هستند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره اشتباهات روزبه چشمی در خط دفاعی در روزی که خلع سید جلال حسینی به چشم می‌خورد، تصریح کرد: این امر طبیعی است. بالاخره مردم یک بازیکن را دوست دارند و حمایتشان را نشان می‌دهند. هیچکسی بیشتر از من احترام و علاقه به سید جلال حسینی ندارد. احترامی که من به او دارم به خاطر این است که شش، هفت سال او را در تیم ملی در کنار خودم داشتم. تمامی انتخاب‌های ما بنابر مشاهدات دقیقی است که از بازی‌های لیگ داشتیم. عملکرد بازیکنان به صورت ریز بررسی شد. اگر بخواهیم پس از پشت سر گذاشتن یک بازی بخواهیم تمرکزمان را روی روزبه چشمی بگذاریم، نشان دهنده این است که دیدگاه شما نسبت به فوتبال بسیار کوتاه است. او امشب عملکرد خوبی از نظر من داشت. با کمال عذرخواهی شاید شما راجع به فوتبال چیزی نمی‌دانید.

کی‌روش درباره فرصت‌هایی که ایران از دست داد و سرنوشت دیدار دوستانه مقابل یونان، بیان کرد: راجع به بازی آینده ایران صادقانه باید بگویم که چیزی نمی‌دانم. همانطور که قبلا گفتم، در کشورم پرتغال ضرب‌المثلی داریم که وقتی آبی از زیر پلی رد می‌شود، دیگر فرصتی برای برگشت آن آب نیست. وقتی بازی‌های دوستانه مهم در برنامه آماده‌سازی‌مان را از دست دادیم و جلسات تمرین مهمی را از دست دادیم، دیگر این فرصت‌ها از دست رفته است. الان باید دست‌هایمان را بالا بگیریم و بگوییم، ان‌شاءالله موفق باشیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.