صفحه اصلی / اقتصادی / بانک / نگاهی به اقدامات سال گذشته بانک ملی در حوزه مسئولیت های اجتماعی
نگاهی به اقدامات سال گذشته بانک ملی در حوزه مسئولیت های اجتماعی

نگاهی به اقدامات سال گذشته بانک ملی در حوزه مسئولیت های اجتماعی

بانک ملی در سی و هشتمین دوره قرعه کشی این حساب ها، مبلغ ۵۳میلیارد و ۹۰۰میلیون ریال به ۳۷ پروژه حوزه مسئولیت های اجتماعی و مبلغ ۴۲هزار و ۱۲۶میلیارد و ۱۸۶میلیون ریال به ارائه تسهیلات ازدواج پرداخت کرد.

 

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، یکی از پر رنگ ترین حوزه های عمل به مسئولیت های اجتماعی در این بانک، ساخت و تجهیز مدارس در مناطق مختلف کشور به ویژه در مناطق محروم  کشور بوده، به طوری که تنها در سال گذشته ۱۲ میلیارد ریال به این منظور تخصیص یافته است.

روستاهای استان های سیستان  و بلوچستان، آذربایجان شرقی، گلستان و کرمانشاه، مقصد هزینه کرد این منابع بوده است. احداث و جایگزینی مدارس خشتی و گلی با مدارس جدید با اختصاص مبلغ ۲۵ میلیارد ریال در ۱۷ منطقه کشور و نیز تخصیص یک میلیارد ریال برای تجهیز و تعمیر چند مدرسه در استان اردبیل از دیگر اقدامات بانک ملی ایران بوده است.

در زمینه کمک به توسعه اقدامات آموزشی، فرهنگی و بهداشتی_درمانی در مناطق محروم، استان های کرمان، فارس، آذربایجان غربی، گلستان، مرکزی، خراسان رضوی و ایلام مبلغ هشت میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برای اموری از قبیل ساخت و احداث خوابگاه دانشجویی، کتابخانه عمومی، بخش ویژه و پانسیون پزشکان، مسجد، حسینیه و مرکز فرهنگی و همچنین اهدای آمبولانس از بانک ملی ایران دریافت کرده اند.

همچنین تا پایان سال گذشته، از محل حساب های قرض الحسنه پس انداز ۲۳۲ هزار و ۲۲۲ فقره تسهیلات با مبلغ ۲۴ هزار و ۲۰۴ میلیارد و ۳۰۶ میلیون ریال توسط بانک ملی ایران به ازدواج جوانان اختصاص یافته است.

علاوه بر این پرداخت ۶۳ هزار و ۱۵۱ فقره تسهیلات خود اشتغالی به مبلغ ۱۰ هزار و ۳۲۰ میلیارد و ۸۵۹ میلیون ریال از دیگر اقدامات بانک ملی ایران بوده است. در کنار این، بانک ملی ایران با اختصاص مبلغ یک هزار و ۳۱ میلیارد و ۵۱۱ میلیون ریال  به ایجاد ۱۳ هزار و ۵۴۱ فقره مشاغل خانگی کمک کرده است. از جمله مهمترین اقدامات بانک ملی ایران، اعطای مبلغ چهار میلیارد ریال کمک برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد و نیز اهدای دو میلیارد ریال برای کمک به احداث و تجهیز بیمارستان فوق تخصصی موسسه خیریه زنجیره امید است.

همچنین مطالعه کنید:

تامین مالی ۳۵۰ همتی از طریق ابزارهای تأمین مالی زنجیره‌­ای در سال ۱۴۰۳

به گزارش کسب و کار نیوز، این بانک در راستای مأموریت خود مبنی بر تنظیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.