صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / رایزنی‌ برای اعزام ورزشکاران گلف به بازیهای آسیایی جاکارتا
رایزنی‌ برای اعزام ورزشکاران گلف به بازیهای آسیایی جاکارتا

رایزنی‌ برای اعزام ورزشکاران گلف به بازیهای آسیایی جاکارتا

سرپرست فدراسیون گلف گفت: در حال رایزنی با کمیته ملی المپیک هستیم تا ورزشکاران گلف به مسابقات جاکارتا اعزام شوند.

به گزارش کسب و کار نیوز بهروز منتقمی در گفت و گو با  ایسنا منطقه خراسان‌جنوبی در خصوصو اعزام ورزشکاران گلف به مسابقات جاکارتا اظهارکرد: ثبت نام برای حضور ورزشکاران گلف در این رقابت‌ها باید از قبل انجام می‌شد در حالی که این امر رخ نداده و به همین منظور در حال رایزنی با کمیته ملی المپیک هستیم.

وی افزود: اگر بتوانیم از طریق کمیته ملی المپیک ثبت نام انجام می دهیم می توانیم شاهد حضور ورزشکاران گلف کشور در این رقابت ها باشیم.

سرپرست فدراسیون گلف تصریح کرد: در صورت حضور ورزشکاران ما در این رقابت ها این ظرفیت را دارندتا جایگاه خوبی را کسب کنند.

منتقمی اضافه کرد: کار سختی است چون ثبت نام در ستاد بازی‌های جاکارتا انجام نشده اما با توجه به نشست با سرپرست کاروان المپیک امیدواریم این اتفاق رخ دهد.

وی یادآور شد: همچین دوره مقدماتی المپیک را در پیش رو داریم که باید آماده شویم تا بتواینم برای ورودی سهمیه جذب کنیم.

سرپرست فدراسیون گلف با اشاره به آماده سازی ورزشکاران گلف برای المپیک جوانان در مهر ماه تصریح کرد: همچنین امسال اعزام به مسابقات جهانی گلف، مسابقات بین المللی وود بال و آماده سازی تیم اردبیل برای تورنمنت بین‌الملی و شرکت در مسابقات مینی گلف جهانی را خواهیم داشت.

وی تاکید کرد: در راستای این اعزام ها از حمایت کمیته ملی المپیک، اعتبارت وزارت ورزش، حامیان مالی و اسپانسر ها استفاده خواهیم کرد.

وی با اشاره به فعالیت های روبه رشد هیات گلف خراسان جنوبی نیز تصریح کرد: فدراسیون برنامه‌های هیات در قالب برنامه های یکساله و پنج ساله را دریافت خواهد کرد و در راستای نیازهای این هیات حمایت هایی خواهد شد.

سرپرست فدراسیون گلف ادامه داد: این حمایت ها در برگزاری مسابقات، اردوهای مختلف، تمرینات، اعزام به مسابقات برون مرزی و ارسال تجهیزات نه تنها برای گلف بلکه دیگر انجمن های ورزشی این رشته نیز کمک خواهدشد.

وی خاطر نشان کرد: استفاده از مربیان فدراسین کمک به حضور ورزشکاران برای حضور در دوره های کوتاه مدت و مربیگری از دیگر حمایتهای فدراسیون به هیات گلف خراسان‌جنوبی است.

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.