چهارشنبه , ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اصلی / اجتماعی / جامعه و شهری / توضیح فدراسیون دوچرخه سواری و شهرداری منطقه ۲۲ درباره آسفالت دور مجموعه آزادی
توضیح فدراسیون دوچرخه سواری و شهرداری منطقه ۲۲ درباره آسفالت دور مجموعه آزادی

توضیح فدراسیون دوچرخه سواری و شهرداری منطقه ۲۲ درباره آسفالت دور مجموعه آزادی

دبیر فدراسیون دوچرخه سواری نسبت به انتشار خبری مبنی بر ترمیم آسفالت زمین دور مجموعه آزادی توسط تعدادی از دوچرخه سواران توضیح داد.

به گزارش کسب و کار نیوز، اسدی با اشاره به نگاه مثبت شهردار منطقه ۲۲ به مقوله ورزش و تلاش مدیریت شهری منطقه برای بهبود سرانه ورزشی ،گفت: این اقدام (ترمیم بخشی از آسفالت زمین دور مجموعه آزادی )بدون هماهنگی و دخالت فدراسیون صورت گرفت و ورزشکاران مجری برای ارائه توضیحات به فدرایسون فراخوانده شده اند.

اسدی همچنین از همکاری ها و حمایت های شهرداری تهران و منطقه تقدیر کرد و از آمادگی فدراسیون جهت توسعه فضاهای ورزشی در منطقه خبر داد.

همچنین معاونت عمران شهرداری منطقه ۲۲ نیز در واکنش به این خبر اعلام کرد: عملیات لکه گیری چاله های بلوار شرقی و غربی استادیوم پس از دریافت و ثبت پیام ۱۳۷ بطور موقت بصورت بتن ریزی انجام و پس از مساعد شدن شرایط آب وهوایی جهت عملیات اجرایی ، بطور مستمر در چندین روزلکه گیری آسفالت صورت پذیرفته است  وباتوجه به اینکه اعضای تیم دوچرخه سواری فدراسیون درمسیر معابر ضلع غربی و شرقی روزانه اقدام به حرکات تمرینی انجام می دهند ، لذا لکه گیری انجام شده در راستای تعاملات و همکاری های فی مابین شهرداری  منطقه و مجموعه ورزشی آزادی از روی حسن نیت و البته بدون هماهنگی قبلی و به شکل غیر اصولی توسط اعضای تیم دوجرخه سواری صورت پذیرفته است .

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲ ، برخی رسانه ها با انتشار خبری مدعی ترمیم زمین دور مجموعه ورزشی آزادی توسط برخی از دوچرخه سواران شده بودند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

زمان اجرای افزایش جرایم رانندگی/ جریمه‌ها تا ۵۰۰ برابر افزایش می‌یابد

به گزارش کسب و کار نیوز ، سردار سید تیمور حسینی، رئیس پلیس راهور فراجا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.