صفحه اصلی / اقتصادی / بورس / ارزش معاملات فرابورس ۳۶۳ میلیارد ریال شد
ارزش معاملات فرابورس ۳۶۳ میلیارد ریال شد

ارزش معاملات فرابورس ۳۶۳ میلیارد ریال شد

معاملات بازارهای اول و دوم فرابورس امروز با جابه‌جایی ۱۵۵ میلیون سهم به ارزش بالغ بر ۳۶۳ میلیارد ریال پایان یافت و حجم معاملات به ۲۶۶ میلیون ورقه و ارزش آن نیز به ۲ هزار و ۵۰۳ میلیارد ریال رسید.

فرابورس

به گزارش کسب و کار نیوز، در مجموع بازارهای اول و دوم فرابورس نماد «هرمز» با جابه‌جایی بیش از ۲۱ میلیون سهم به ارزش افزون بر ۴۷ میلیارد ریال بیشترین ارزش و حجم معاملاتی را به خود اختصاص داد. نگاهی به معاملات سهام در روزی که گذشت نشان می‌دهد که بیش از ۱۰۰ میلیون سهم به ارزش بیش از ۱۷۸ میلیارد ریال نیز در سه تابلو بازار پایه جابه‌جا شده است.

صندوق‌های قابل معامله

همچنین معامله بیش از ۸ میلیون ورقه بهادار متعلق به صندوق‌های قابل معامله (ETF) به ارزش افزون بر ۱۶۱ میلیارد ریال رقم خورد. از سوی دیگر در بازار اوراق با درآمد ثابت نیز نزدیک به دو میلیون ورقه بهادار با ارزشی بالغ بر یک هزار و ۷۶۰ میلیارد ریال جابه‌جا شد که با تغییر مالکیت ۱۵۱ هزار ورقه بهادار به ارزش بیش از ۱۴۳ میلیارد ریال در نماد «اخزا۶۰۲»، این نماد معاملاتی بیشترین حجم و ارزش را در معاملات امروز این بازار به خود اختصاص داد.

تابلو تسهیلات مسکن

نگاهی به معاملات تابلو تسهیلات مسکن نیز نشان می‌دهد امروز بیش از ۶۰ هزار ورقه تسه با ارزشی بالغ بر ۳۹ میلیارد ریال معامله شده است و امتیاز تسهیلات مسکن آبان ۹۶ با بیشترین حجم و ارزش در صدر معاملات این تابلو قرار دارد.

در میان نمادهای فرابورسی نیز، ۳ نماد «ذوب»، «زاگرس» و «تبرک» به ترتیب پُربیننده‌ترین نمادهای روز جاری بودند و نمادهای «زاگرس» و «هرمز» با بیش از ۲ و ۱ واحد تاثیر بر آیفکس، به ترتیب منفی‌ترین و مثبت‌ترین اهرم‌های‌ شاخص کل فرابورس شناخته شدند. بدین ترتیب شاخص کل فرابورس با بیش از ۲ واحد کاهش در ارتفاع ۱۱۰۰ واحدی معاملات چهارمین روز کاری این هفته را خاتمه بخشید.

همچنین مطالعه کنید:

سود سهام عدالت تا هفته پایانی اسفند پرداخت می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، دولت در سال ‌۱۴۰۱ برای پرداخت به موقع سود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.