صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / آمادگی جهاد دانشگاهی برای همکاری با مراکز تحقیقاتی و شرکت‌های آذربایجان
آمادگی جهاد دانشگاهی برای همکاری با مراکز تحقیقاتی و شرکت‌های آذربایجان

طیبی در دیدار با رییس‌جمهور آذربایجان اعلام کرد

آمادگی جهاد دانشگاهی برای همکاری با مراکز تحقیقاتی و شرکت‌های آذربایجان

رییس جهاد دانشگاهی ضمن معرفی توانمندی‌های جهاد در حوزه‌های پزشکی و سلامت و حوزه فنی مهندسی از آمادگی این نهاد برای همکاری متقابل با مراکز تحقیقاتی و شرکت‌های آذربایجان خبر داد.

 

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، رییس‌جمهور آذربایجان همراه همسرش ضمن حضور در غرفه جهاد دانشگاهی در بیست‌وپنجمین نمایشگاه نفت و گاز کاسپین از آخرین دستاوردهای فناورانه جهاد بازدید کرد. دکتر حمیدرضا طیبی، رییس جهاد دانشگاهی در این بازدید که دکتر جهانگیر زاده، سفیر ایران نیز حضور داشت، ضمن معرفی توانمندی‌های جهاد در خوزه نفت و گاز اظهار کرد: جهاد دانشگاهی کشور آذربایجان را به عنوان یکی از کشورهای دوست و همسایه در حوزه CIS برای توسعه همکاری فناورانه انتخاب کرده است و این نمایشگاه را فرصتی برای ارائه آخرین دستاوردهای تکنولوژیک انتخاب کرده است.

طیبی با اشاره به توانمندی تکنولوژیک جهاد در درمان ناباروری و سلول درمانی، اظهار کرد: جهاد دانشکاهی آمادگی ارائه خدمت در این حوزه به کشور آذربایجان را دارد.

رییس‌جمهور آذربایجان نیز ضمن استقبال از حضور جهاد دانشگاهی در نمایشگاه و اعلام آمادگی کشورش برای توسعه همکاری با ایران اظهار کرد: شرکتهای آذربایجان می‌توانند در توسعه همکاری کمک کنند.

وی همچنین آمادگی کشورش را برای استفاده از فناوری‌های حوزه درمان و سلامت اعلام کرد.

در این دیدار سفیر ایران نیز بر تعمیق روابط دو کشور تاکید کرده و حضور جهاد دانشگاهی به عنوان نماینده ایران در این نمایشگاه را در راستای توسعه همکاری فناورانه اعلام کرد.

جهانگیرزاده یادآور شد: حضور رییس جهاد دانشگاهی به عنوان یک مقام رسمی برای توسعه همکاری در حوزه نفت و گاز و پزشکی و سلامت و حوزه صنعت است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.