صفحه اصلی / سرخط خبرها / کشف بیش از ۱۰ کیلوگرم هروئین در بوئین‌زهرا
کشف بیش از ۱۰ کیلوگرم هروئین در بوئین‌زهرا

کشف بیش از ۱۰ کیلوگرم هروئین در بوئین‌زهرا

فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف 10 کیلو و 400 گرم مواد مخدر از نوع هروئین در یک عملیات پلیسی در قزوین خبر داد.

مواد مخدر

به گزارش کسب و کار نیوز، سردار مهدی محمودی اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان بوئین‌زهرا حین گشت‌زنی به یک دستگاه خودرو زانتیا در محور «اشتهارد – بوئین‌زهرا» که با سرعت‌بالا در حال تردد بود مشکوک و موضوع را به سایر واحدهای گشتی برای متوقف ساختن خودرو اعلام کردند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: یکی از واحدهای گشتی بلافاصله پس از دریافت پیام، خودروی موردنظر را در محور اشتهارد رؤیت و فرمان ایست صادر، و راننده زانتیا به‌محض مشاهده مأموران متواری که پس از تعقیب و گریز خودرو زانتیا به علت سرعت‌بالا وعدم کنترل توسط راننده در ورودی میدان «امام رضا» از سمت جاده اشتهارد به بوئین‌زهرا با جدول برخورد و متوقف شد.

وی افزود: مأموران بلافاصله در محل حاضر و پس از ایمن‌سازی صحنه در بازرسی از خودرو تعداد ۱۱ بسته مواد مخدر از نوع هروئین به مقدار تقریبی ۱۰ کیلو و ۴۰۰ گرم از خودرو کشف و راننده و سرنشینان خودرو دستگیر و به مقر پلیس منتقل شدند.

محمودی با اشاره به اینکه در بازرسی بدنی از متهمان مقدار ۱۵۰ سانت شیشه و سه گرم شیره تریاک کشف شد، تصریح کرد: متهمان دو نفر آقا و یک نفر خانم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.