چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان / مشکلات ارزی گریبان الکامپ را هم گرفت/ اختصاص چهار سالن به استارز
مشکلات ارزی گریبان الکامپ را هم گرفت/ اختصاص چهار سالن به استارز

مشکلات ارزی گریبان الکامپ را هم گرفت/ اختصاص چهار سالن به استارز

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور با اشاره به برگزاری چهارمین دوره‌ی الکام استارز به عنوان بزرگ‌ترین گردهمایی زیست‌بوم استارتاپ‌ها در الکامپ ۲۴، از مشکلات ارزی ایجادشده برای صنف فناوری اطلاعات گفت و از وزارت ارتباطات خواست به این موضوع رسیدگی کند.

به گزارش کسب و کار نیوز  ایسنا، محمدباقر اثنی‌عشری امروز در نشست الکام‌استارز، با اشاره به برگزاری الکامپ از ششم تا نهم مرداد بیان کرد: الکامپ امسال چهار بخش استراتژیک دارد. بخش اول دولت هوشمند به تولی‌گری سازمان فناوری اطلاعات است. بخش اصلی الکامپ است. پاویون استان‌ها که شرکت‌های فناوری اطلاعات سراسر کشور در قالب پاویون‌های نظام صنفی شرکت می‌کنند بخش سوم است. الکام استارز نیز رویدادی است که برای چهارمین سال برگزار می‌شود.

وی درباره الکام استارز توضیح داد: استارز دو بخش الکام گیمز و ترندز دارد. در بخش ترندز(گرایش‌های نو) ترندهای ICT و رخدادهای آینده‌نگرانه‌ی بازار مثل بلاک چین، اینترنت اشیا، هوش مصنوعی و روباتیک را عرضه می‌کنیم. همچنین در الکام گیمز (بازی) به کسب و کار گیمی می‌پردازیم. البته تمام تمرکز ما روی کسب‌وکارهای بازی و سرگرمی است و روی خود سرگرمی تمرکز نداریم زیرا نمایشگاه‌های مختلفی برای بازی‌های رایانه‌ای و اعطای جوایز تشکیل می‌شود.

همچنین مطالعه کنید:

تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر/ رشد ۹ درصدی عملیات کانتینری

به گزارش کسب و کار نیوز ، براساس اعلام سازمان بنادر و دریانوردی؛ میزان تخلیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.