صفحه اصلی / استان ها / سیستان و بلوچستان / توزیع ۱۰۰۰ سری جهیزیه اهدایی مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان
توزیع ۱۰۰۰ سری جهیزیه اهدایی مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان

توزیع ۱۰۰۰ سری جهیزیه اهدایی مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان

جانشین قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه گفت: ۱۰۰۰ سری جهیزیه اهدایی رهبر معظم انقلاب به زوج‌های جوان در سیستان و بلوچستان توزیع می‌شود .

جهیزیه

به گزارش کسب و کار نیوز، سردار امان‌الله گشتاسبی در نشست خبری با اصحاب رسانه سیستان و بلوچستان افزود: با عنایت رهبر معظم انقلاب تعداد یک هزار سری جهیزیه برای زوج‌های جوان استان در نظر گرفته شده که فردا پس از رژه خودروهای حامل این جهیزیه‌ها بدون هیچ هزینه‌ای درب منزل به زوج‌ها تحویل داده می‌شود‌ . 

وی خاطرنشان کرد: ارزش ریالی این جهیزیه برای هر زوج مبلغ ۲ میلیون و ۳۸۸ هزار و ۵۱ تومان پیش‌بینی شده بود اما با توجه به اینکه کمیته امداد امام خمینی(ره) مبلغی را برای مددجویان خود در نظر گرفته بود  ارزش ریالی این هدایا برای افراد تحت پوشش ۳ میلیون و ۴۲۵ هزار تومان شد که در مجموع می‌توان گفت نزدیک به ۳ میلیارد تومان برای این اقلام هزینه شده است.

سردار گشتاسبی با بیان اینکه این زوج‌ها از کل استان با بررسی‌ها و حمایت‌های میدانی قرارگاه‌های عملیاتی، رسته‌های رزمی بسیج، سپاه، آستان قدس رضوی و کمیته امداد امام خمینی(ره) شناسایی شده‌اند، افزود: از این تعداد جهیزیه ۵۰ درصد برای مددجویان کمیته امداد و ۵۰ درصد به عموم مردم که در مناطق محروم شناسایی شده‌اند واگذار می‌شود . 

وی با اشاره به اینکه کمک به محرومان اقدام پسندیده‌ای است که می‌توان آن را برای کشور و مسئولین الگو کرد، ادامه داد: آستان قدس رضوی و کمیته امداد مأموریت پیدا کرده‌اند که با برگزاری جشنی در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) زاهدان با تکریم و احترام این هدایا را به زوج‌های جوان واگذار کنند . 

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سقوط ۳۴ درخت در پی وزش باد و بارندگی‌های اخیر در زاهدان

سقوط ۳۴ درخت در پی وزش باد و بارندگی‌های اخیر در زاهدان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, داوود شاقوزایی با بیان اینکه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.