صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / افتخاری: تیام برای مذاکره به تهران خواهد آمد

افتخاری: تیام برای مذاکره به تهران خواهد آمد

مدیرعامل باشگاه استقلال در پیامی از مذاکره با بازیکنان مدنظر شفر خبر داد.

تیام چپاروف

به گزارش کسب و کار نیوز، مدیرعامل باشگاه اسقلال در پیامی خطاب به هواداران این تیم، خیال آن‌ها را از مذاکره برای جذب بازیکنان مدنظر سرمربی آلمانی و همچنین مراحل تمدید قرارداد با مامه تیام راحت کرد.
متن کامل این پیام را در پایین می‌خوانید:

با پایان یافتن مسابقات و قهرمانی استقلال در جام حذفی و همچنین کسب مستقیم سهمیه لیگ قهرمانان آسیا برای فصل آینده و صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا عده ای که چشم دیدن این موفقیت ها و شادی هواداران را ندارد در صدد آسیب رساندن به باشگاه می باشند.

مذاکرات با مدیر برنامه های تیام در ترکیه و مستقیما با خود تیام در کویت صورت گرفت. تیام با تیم های کویتی قراردادی امضا نکرد و امروز صبح عازم سنگال شد و سپس به تهران باز خواهد گشت. ضمنا جهت اطلاع هواداران عزیز باید اعلام کنیم باشگاه استقلال تمام پول تیام را اعم از پاداش، حقوق و آپشن های موجود در قراردادش را به صورت کامل پرداخت نموده است.

زحمات زیادی در دو سال اخیر از سوی اینجانب و همه همکاران در باشگاه کشیده شده تا تیم استقلال با بازی های خوب خود زبان زد همگان شود. بنابر این نباید اجازه دهیم این تیم آسیب ببیند و زحمات همه اعضای باشگاه استقلال و حمایت های هواداران به هدر برود. به نکته مهمی اشاره می کنم؛ اقدامات هدفمند رسانه ای که با هدف تحت تاثیر قراردادن هواداران و در نتیجه فشار به باشگاه صورت می گیرد، نرخ برخی بازیکنان را افزایش داده و باشگاه را دچار چالش می کند. بنابر این اجازه دهید باشگاه کار خودش را در آرامش انجام دهد و هر موقع نیاز به حمایت مالی هواداران عزیز باشد از طریق سایت باشگاه اطلاع خواهیم داد.

اینجانب ثابت کرده ام تحت تاثیر جو سازی ها قرار نخواهم گرفت و هر تصمیمی که می گیرم در راستای سربلندی هواداران عزیز و باشگاه خواهد بود. در دو سال اخیر هواداران عزیز شاهد بودند که از بحران ها و سختی های زیادی در کنار یکدیگر عبور کردیم. در اوایل کارم تنها بودم ولی استوار تر و راسخ تر قدم بر می داشتم و می دانستم که همه اعضای باشگاه برای شادی دل هواداران و رضایت خداوند متعال تلاش می کنند و خداوند هم در این راه سخت و دشوار به ما کمک کرد و نتایج آن را دیدیم. هواداران عزیز نگران نباشند؛ همه بازیکنان خوبی که در سطح استقلال باشند را می شناسیم و طبق لیست سرمربی با آنان در حال مذاکره هستیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.