صفحه اصلی / اجتماعی / حوادث و انتظامی / کشف۷تن انواع مواد مخدر از قاچاقچیان درسیستان و بلوچستان/پیگیر بازگرداندن مرزبان ربوده شده هستیم
کشف۷تن انواع مواد مخدر از قاچاقچیان درسیستان و بلوچستان/پیگیر بازگرداندن مرزبان ربوده شده هستیم

فرمانده ناجا خبر داد

کشف۷تن انواع مواد مخدر از قاچاقچیان درسیستان و بلوچستان/پیگیر بازگرداندن مرزبان ربوده شده هستیم

فرمانده ناجا از کشف ۷ تن انواع مواد مخدر و مقادیری سلاح و مهمات و دستگیری ۵ قاچاقچی و توقیف ۴ دستگاه خودرو درسیستان و بلوچستان خبر داد.

دیدار سردار اشتری فرمانده ناجا با مراجع در قم

به گزارش کسب و کار نیوز، سردار حسین اشتری صبح امروز در جمع خبرنگاران در زاهدان افزود: این میزان کشفیات طی دو عملیات جداگانه و در ۲۴ ساعت گذشته در سیستان و بلوچستان کشف شده است.

وی بیان کرد: متأسفانه مافیای واردکننده مواد مخدر برای رسیدن به اهداف خود از هر وسیله‌ای استفاده می‌کنند و با داشتن سلاح های سبک و نیمه سبک و مواد منفجره دنبال رسیدن به خواسته‌های سودجویانه خود هستند.

سردار اشتری با بیان اینکه شب گذشته از مرز میرجاوه بازدید داشتیم، گفت: امسال بخشی از امکانات و تجهیزات مرزی از جمله لوازم الکترونیکی و اپتیکی سیستان و بلوچستان را تامین می‌کنیم.

وی با تاکید بر جلوگیری از ترددهای غیرمجاز مرزی در سیستان و بلوچستان گفت: امسال پیگیری های خوبی در این رابطه انجام شده و همچنان انسداد و کنترل مرز با هدف مقابله با قاچاق انسان و ورود اتباع غیرمجاز با قوت در دستور کار قرار دارد .

فرمانده ناجا افزود: در زمینه برقراری نظم و امنیت اقدامات شایسته ای در سیستان و بلوچستان انجام شده به طوری که این نقطه از ایران اسلامی جزو استان های امن در کشور شناخته می شود.

وی گفت: مرزبانان این منطقه بسیار آماده هستند و تعامل و همکاری سپاه، مرزبانی و انتظامی در این استان بسیار خوب است .

فرمانده ناجا اضافه کرد: متاسفانه گروه‌های مواد مخدر برای انتقال مواد مخدر از هر طریقی و از هر سلاح نیمه سنگین و سبکی استفاده می کنند .

وی گفت: انسداد و کنترل مرز همچنان با شدت ادامه دارد و با ترددهای مرزی و قاچاق کالا مقابله می‌کنیم .

سردار اشتری افزود: سیستان و بلوچستان جزو استانهای امن کشور است و امیدواریم با همکاری مردم شریف استان بتوانیم با قوت بیشتری ماموریت‌های خود در راستای ارتقاء امنیت و ایجاد آسایش برای مردم را ادامه دهیم .

مرزبان ربوده شده میرجاوه سالم است و همچنان پیگیر برگرداندن او به کشور هستیم

وی در زمینه وضعیت سعید براتی مرزبان ربوده شده نیز بیان کرد: اقدامات لازم از طریق وزارت امور خارجه و کشور پاکستان صورت گرفته و مجموعه دستگاه های قضایی و امنیتی پیگیر موضوع هستند، مرزبان ربوده شده میرجاوه سالم است و همچنان پیگیر برگرداندن او به کشور هستیم و امیدواریم به زودی خبرهای خوشی برای خانواده‌اش داشته باشیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مهارت‌آموزی ۱.۵ میلیون سرباز تاکنون/ ارائه تسهیلات مالی و شغلی به سربازان ماهر

به گزارش کسب و کار نیوز، سردار محمدجواد زاده‌کمند درباره فعالیت قرارگاه مهارت آموزی سربازان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.