صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / دمشق: بازداشت‌شدگان به اتهام دزدی سربازان ارتش سوریه نبودند
دمشق: بازداشت‌شدگان به اتهام دزدی سربازان ارتش سوریه نبودند

دمشق: بازداشت‌شدگان به اتهام دزدی سربازان ارتش سوریه نبودند

یک منبع نظامی سوریه تاکید کرد، اشخاصی که تصاویر و ویدئوهای بازداشت‌شان در یکی از مناطق آزاد شده به اتهام "دزدی" منتشر شده‌اند، سربازان ارتش سوریه نیستند.

پلیس روسیه

به گزارش کسب و کار نیوز، این منبع در گفت‌وگو با خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) اظهار داشت: فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه تاکید می‌کند، اشخاصی که تصاویر و ویدئوهای بازداشت‌شان به اتهام دزدی در یکی از مناطق آزاد شده منتشر شده‌اند، هرگز از سربازان ارتش سوریه نبوده و ارتباطی با این موسسه ندارند.

این منبع افزود: آنها از چهره‌های تحت تعقیب دستگاه‌های امنیتی بوده و اسامی آنها مدت‌هاست به تمامی ایست‌های بازرسی اعلام شده‌ است.

به تازگی تصاویر و ویدئوهایی در پایگاه‌های اجتماعی منتشر شده‌اند که در آن افرادی که لباس نظامی بر تن دارند، توسط پلیس نظامی روسیه در شهرک ببیلا در جنوب دمشق بازداشت شده‌اند.

پایگاه حمیمیم در سوریه که در دست روسیه است و در زمینه آشتی ملی تلاش می‌کند در فیسبوک اعلام کرد، نیروهای پلیس روسیه در جنوب دمشق موفق شدند تعدادی از افراد که گفته می‌شود سربازان ارتش سوریه هستند را به جرم دزدی بازداشت کنند.

این پایگاه افزوده بود، پلیس روسیه اجازه نمی‌دهد تخلفی در مناطقی که آزاد شده رخ دهد و پلیس روسیه ملزم به احیای امنیت و ثبات در مناطق جنوب دمشق است.

این در حالی است که طرفداران نظام سوریه به روسیه انتقاد کرده و اعلام کردند، روسیه به لباس نظامی این کشور توهین کرده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مورگان استنلی پیش‌بینی کرد/ارزهای دیجیتال جایگزین دلار در تجارت اعضای بریکس می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بانک مورگان استنلی گزارشی با عنوان «دلارزدایی دیجیتال؟» منتشر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.