صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / باید در کشور صدای واحد داشته باشیم
باید در کشور صدای واحد داشته باشیم

گرمابی با اشاره به بیانات اخیر رهبری:

باید در کشور صدای واحد داشته باشیم

نماینده مردم نیشابور گفت: شرایط ما در وضعیت فعلی که تنها آمریکا و چند کشوری که به حساب نمی‌آیند ما را تحریم کرده‌اند، بهتر خواهد بود، به خصوص اگر در داخل صدای واحد داشته باشیم و در این مورد تفرقه‌ای نباشد.

حمید گرمابی

حمیدگرمابی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص بیانات اخیر مقام معظم رهبری پیرامون برجام، اظهار کرد: با توجه به سابقه ناخوشایند در قضیه آمریکا و  احتمال ایجاد این مباحث، مقام معظم رهبری عنوان کردند که مذاکرات با اطمینان کامل انجام شود و مطمئن باشند که آن‌ها به وعده‌های خود عمل می‌کنند، مذاکره‌کنندگان باید تضامین لازم را از آن‌ها بگیرند و بعد به ادامه مذاکرات بپردازند.

وی با بیان این‌که «ما باید تلاش کنیم که برجام را ادامه دهیم»، عنوان کرد: تلاش زیادی صورت گرفت تا این توافق انجام شد، برجام در حقیقت شاید آتش‌بس اقتصادی میان آمریکا و ایران بود که توسط آمریکا از بین رفت اما سایر کشورها با جدیت آن را دنبال می‌کنند، کشورهای اروپایی، چین و روسیه و کشورهایی چون ژاپن که در موافقت‌نامه نیستند نیز حمایت کردند.

وی افزود: در این حمایت به نوعی همه دنیا پشت ایران قرار گرفتند و غیر از چند کشور معدود، کشورهای دیگر آمریکا را تایید نکردند که این سبب انزوای آمریکا خواهد شد. همه ما باید تلاش کنیم تا برجام حفظ شود و نباید با خروج آمریکا از بین برود، با جدیتی که کشورهای اروپایی، چین و روسیه دارند، قطعا شرایط ما بهتر از زمانی است که در شورای امنیت و سازمان ملل، محکوم و تحریم شده بودیم و همه دنیا ما را تحریم کرده بود. 

نماینده مردم نیشابور بیان کرد: شرایط ما در وضعیت فعلی که تنها آمریکا و چند کشوری که به حساب نمی‌آیند ما را تحریم کرده‌اند، بهتر خواهد بود، به خصوص اگر در داخل صدای واحد داشته باشیم و در این مورد تفرقه‌ای نباشد، می‌توانیم از این گردنه نه چندان سخت عبور کنیم و اقتصاد خود را در سال‌های آینده به شرایط بهتری برسانیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.