صفحه اصلی / استان ها / لزوم تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به مشکلات مردمی در مدیریت شهری شاهرود از اولویت ها باشد

لزوم تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به مشکلات مردمی در مدیریت شهری شاهرود از اولویت ها باشد

شاهرود - حسین بابامحمدی :شهردار شاهرود با اشاره به اینکه یکی از سنجش کار آمدی نظام اداری میزان رضایت مندی شهروندن است، گفت: لزوم تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به مشکلات مردمی در مدیریت شهری شاهرود از اولویت های کارکنان باشد.

به گزارش کسب و کار نیوز، مهندس محسن احمدی در جلسه شورای مدیران مدیریت شهری که در سالن مرکز کنترل ترافیک با حضور کلیه مسئولان و معاونین شهرداری شاهرود برگزار شد با تاکید بر تکریم ارباب رجوع توسط کارکنان مدیریت شهری، افزود: مجموعه مدیریت شهری شاهرود باید با پشتکار، تعامل و همکاری، توانایی های خود را در راستای رشد و توسعه شهر بکار گرفته و با اهتمام جدی در اجرای مطلوب تکریم ارباب رجوع و خدمت رسانی صادقانه به شهروندان از هیچ کوششی دریغ نکنند.

وی با بیان اینکه برخورد مناسب کارکنان با ارباب رجوع در راستای اخلاق مداری و اخلاق اداری مطلوب یک امر ضروری است، ابراز داشت: اخلاق اداری مطلوب زمانی حاصل خواهد شد که کارکنان اداری خود را خدمتگزار و وکیل مردم بدانند.

شهردار شاهرود با اشاره به اینکه تکریم ارباب رجوع و حفظ حرمت و شخصیت آنان، خوشرویی و خوش برخوردی در مواجه با ارباب رجوع، پاسخگویی و مسئولیت پذیری در قبال کار ارباب رجوع ، رعایت عدالت و انصاف در برخورد با مراجعین و رعایت اخلاق اداری و تواضع در برابر مردم از نکات بسیار مهمی است که وظیفه تک تک نیروهای شهرداری نسبت به شهروندان و مراجعین است که باید این امر در مدیریت شهری شاهرود نهادینه شود، اظهار داشت: شفاف سازی و مستند سازی نحوه ارائه خدمت و اطلاع رسانی و راهنمایی ارباب رجوع، بهبود و اصلاح روش های ارائه خدمات، نظارت بر حسن رفتار و کارکرد کارکنان، تدوین و اعمال آموزش، تشویق و تنبیه کارکنان، انجام نظر سنجی از شهروندان در ارتباط با نحوه دریافت خدمات و اصلاح روش ها بر اساس نتایج که با برنامه ریزی در دستور کارقرار گیرد از اولویت های شهرداری شاهرود است.

مهندس احمدی با بیان اینکه کرامت انسانی و احترام به موجودیت انسان اولین عامل الزام آور مشتری مداری است، عنوان داشت: مسئولان مدیریت شهری به منظور ایجاد ساز و کار های لازم در ارائه خدمات مطلوب و موثر به مردم و برخورد مناسب کارکنان با مراجعین و نهادینه شدن این موضوع اقدامات لازم را در اولویت قرار دهند.

شهردار شاهرود بابیان این مطلب که نظم و انضباط اداری بالاترین رکن هر اداره است، اعلام داشت: تلاش ما این است که در شان و منزلت همکاران قدم برداریم و در محیطی با آرامش و روحیه باز بتوانیم به مردم ارائه خدمت کنیم.

همچنین مطالعه کنید:

خدمت‌رسانی ۶هزار خادمیار به زائران رضوی در محرم

خدمت‌رسانی ۶هزار خادمیار به زائران رضوی در محرم

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، علی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *