صفحه اصلی / اقتصادی / بورس / حذف شرکت لیزینگ امید از بورس
حذف شرکت لیزینگ امید از بورس

حذف شرکت لیزینگ امید از بورس

مدیریت نظارت بر بازار اولیه سازمان بورس و اوراق بهادار با صدور یک نامه رسمی اعلام کرد که شرکت لیزینگ امید از میان شرکت های بورسی حذف شد.

طرح

به گزارش کسب و کار نیوز،  سرپرست مدیریت نظارت بر بازار اولیه سازمان بورس و اوراق بهادار، از حذف نام شرکت لیزینگ امید از فهرست شرکت های بورسی خبر داد. بر اساس این گزارش، علی بیگ زاده در این نامه که خطاب به مدیرعامل شرکت لیزینگ امید نوشته شده است، گفت: با توجه به عدم عرضه سهام آن شرکت طبق موعد مقرر در بازار اول فرابورس که منجر به لغو پذیرش آن شرکت شده است و با استناد به صورت جلسه ۱۶ مردادماه سال ۹۱ شورای عالی بورس نام آن شرکت از فهرست شرکت های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار حذف شده است.

گفتنی است، شرکت لیزینگ امید (سهامی عام) با هدف ساخت و ساز و فروش انواع فضاهای مسکونی، تجاری، صنعتی و فروش انواع وسائط نقلیه سبک و سنگین و تجهیزات ماشین آلات صنعتی با استفاده از عقود اسلامی خصوصاً عقد اجاره بشرط تملیک و فروش اقساطی در تاریخ ۱۷ مهر ۱۳۸۳ با سرمایه یک میلیارد ریال به مدت نامحدود تاسیس ومطابق قواعد تجاری کشور در اداره ثبت شرکت های تهران تحت شماره ٢٢٩۵۵۶ به ثبت رسیده است.

همچنین مطالعه کنید:

واریز ۹۴۱ میلیارد تومان سود به حساب سهامداران

به گزارش کسب و کار نیوز ،بر اساس اعلام شرکت سپرده گذاری مرکزی، در هفته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.