صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / مدیرعامل نفت مسجدسلیمان: فکری گزینه اول باشگاه است/ آمده‌ایم که همیشه در لیگ برتر بمانیم

مدیرعامل نفت مسجدسلیمان: فکری گزینه اول باشگاه است/ آمده‌ایم که همیشه در لیگ برتر بمانیم

مدیرعامل باشگاه نفت ‌مسجد سلیمان با اشاره به برنامه‌های مدنظر برای حضور خوب این تیم در لیگ برتر، گفت‌: گزینه اول ما برای هدایت تیم، فکری است و از او دعوت کرده‌ایم که برای مذاکره به این ‌جا بیاید. ما به خواست مردم و زحمات فکری احترام می‌گذاریم.

نفت مسجدسلیمان

کیوان بابادی مدیرعامل باشگاه نفت ‌مسجد سلیمان  در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص برنامه‌های این باشگاه برای حضور در لیگ برتر کشور اظهار کرد: برای تمامی حوزه‌ها به ویژه‌ اقتصادی برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌ مدت و بلند مدت داریم تا بتوانیم به یک توسعه پایدار مالی برسیم. بر این اساس اهداف ما روی برنامه‌های مردم محور متمرکز شده است.

وی بیان‌ کرد: در چند روز گذشته نشست‌های مختلفی با اسپانسرها داشتم و همه در قبال این‌که نفت به آن‌ها پروژه بدهد با ما همکاری می‌کنند، در حالی ‌که این موضوع از اختیارات مدیران نفتی خارج است، البته ممکن است یکسری کمک‌ها از سوی مسئولان آن هم به صورت موردی به باشگاه برسد که مطمئنا جوابگو نخواهد بود.

مدیر عامل باشگاه نفت‌ مسجد سلیمان گفت‌: من با این رویکرد وارد کار شدم که با کمک اهالی فن و اساتید خوبی که در حوزه مدیریت ورزش داریم، در بحث اقتصادی به توسعه پایدار برسیم و حداقل دخالت را هم در امور فنی داشته باشم. امیدوارم با کمک همه دوستان بتوانیم باشگاه را از  نظر اقتصادی سر و سامان دهیم و در یک برنامه پنج ساله باشگاه نفت را هم در حوزه صنعت ورزش و هم در دیگر بخش‌ها به یک بنگاه اقتصادی درآمدزا تبدیل کنیم و یک بار برای همیشه به مشکلات مالی نفت پایان دهیم.

وی تاکید کرد: به دنبال این هستیم که نفت را کاملا مردمی کنیم. در حال‌ حاضر باشگاه بارسلونا تنها باشگاه در دنیا است که به صورت مردمی است  و هیات مدیره را هم مردم انتخاب می‌کنند. ما هم با توجه به  پتانسل بسیار خوبی که از  نظر نیروی انسانی داریم و بی‌دلیل هم نیست که تیم به شیران زاگرس تبدیل شده است، می‌توانیم به یک باشگاه مردمی تبدیل شویم.

بابادی خاطر نشان کرد: همچنین به دنبال این هستیم که خدمات خوبی را به مردم ارائه دهیم و راهکارهایی نیز در این زمینه اندیشیده شده است. شعار ما “از مردم، برای مردم” است و امیدوام مشارکت خوبی صورت بگیرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با محمود فکری کار در لیگ برتر را ادامه خواهید داد؟ گفت‌:  گزینه اول ما برای هدایت،‌ فکری است و از او دعوت کرده‌ایم که برای مذاکره به این ‌جا بیاید. ما به خواست مردم و زحمات فکری احترام می‌گذاریم. از آقای فکری برنامه خواهیم خواست، ضمن این که خواسته‌های‌مان را هم به او اعلام می‌کنیم و در نهایت اگر به نتایج خوبی برسیم کار را با تقویت کادر فنی و جذب بازیکنانی در حد نام شیران زاگرس آغاز می‌کنیم تا با اقتدار وارد لیگ برتر شویم. امیدوارم فصل خوبی را شروع کنیم و یک‌ بار برای همیشه دیگر از لیگ یک خداحافظی کنیم.

مدیرعامل باشگاه نفت‌ مسجد سلیمان، بیان‌ کرد: باید هر چه سریع‌تر کار را شروع کنیم. ما یک سابقه شیرین حضور در لیگ برتر و یک سابقه تلخ سقوط به لیگ یک را داریم و می‌توانیم از نکات خوب آن تجربه استفاده کنیم. مطمئنا تلاش می‌کنیم تا نماینده شایسته‌ای برای مسجد سلیمان و خوزستان باشیم.

وی عنوان کرد: قول می‌دهم که این‌ بار آمده‌ایم که برای همیشه در لیگ برتر بمانیم و می‌خواهیم با مردم برای مردم به قطب برتر ایران تبدیل شویم زیرا ظرفیت لازم را هم داریم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.