صفحه اصلی / اقتصادی / بیمه / اولویت اول بیمۀ آرمان وصول مطالبات و ایفای تعهدات است
اولویت اول بیمۀ آرمان وصول مطالبات و ایفای تعهدات است

اولویت اول بیمۀ آرمان وصول مطالبات و ایفای تعهدات است

مدیر عامل بیمه آرمان در آئین معارفه سرپرست جدید معاونت فنی این شرکت، اولویت اول بیمه آرمان را وصول مطالبات و ایفای تعهدات عنوان کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از بیمه آرمان, مدیر عامل بیمه آرمان در آئین معارفه سرپرست جدید معاونت فنی این شرکت، اولویت اول بیمه آرمان را وصول مطالبات و ایفای تعهدات عنوان کرد.
در این مراسم که امروز با حضور قائم مقام، معاونان و مدیران شرکت برگزار شد، روح اله عظیمی گل تبه به عنوان سرپرست معاونت فنی بیمه آرمان معرفی گردید.
علیرضا بیانیان در این جلسه بر نقش محوری معاونت فنی در شرکت بیمه تأکید کرد و پایش و تحلیل مسائل فنی و کمک به هیأت مدیره و سایر معاونت ها در بررسی پرونده های خاص را از جمله وظایف مهم این معاونت بر شمرد.
مدیر عامل بیمه آرمان معاونت فنی را به عنوان قلب تپنده شرکت توصیف کرد و افزود تقویت بخش های مختلف شرکت با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا برای ادارۀ این معاونت بسیار ضروری است و لازم است هماهنگی و انتقال اطلاعات این حوزه به شعب و شبکه فروش مدنظر مسئولان آن قرار بگیرد.
وی همچنین بر هماهنگی بین مدیریت های فنی در راستای ایفای تعهدات و همچنین وصول مطالبات شرکت تأکید کرد و از تلاش های هادی رئیس الذاکرین در مدت اندکی که مسئولیت معاونت فنی را بر عهده داشت قدردانی و ابراز امیدواری کرد که روند رو به رشد شرکت با تلاش و پشتکار و احساس مسئولیت کارکنان با سرعت و دقت هرچه بیشتری ادامه یابد.
علیرضا امیرحسنخانی معاون توسعه و پشتیبانی بیمه آرمان نیز ضمن خیر مقدم به روح اله عظیمی ابراز امیدواری کرد که معاونت فنی با دانش و علم روز دنیا و با برنامه ریزی و کنترل هزینه ها، نظارت دقیق و مستمر بر زیر مجموعه خود و بخش های صدور و پرداخت شعب داشته باشد و در راستای بازنگری و اصلاح فرایندها، ایجاد ارتباط تنگاتنگ با واحدهای فنی و سایر بخش ها و وصول مطالبات گام بردارد و تلاش نماید.
گفتنی است روح اله عظیمی گل تپه سرپرست جدید معاونت فنی بیمه آرمان دارای مدرک کارشناسی ارشد آمار بیمه (اکچوئری) از دانشگاه شهید بهشتی است و از سال ۱۳۸۱ تاکنون در حوزه های مختلف فنی صنعت بیمه فعالیت کرده است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.