به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، بنا بر اعلام امور بازرسی و حسابرسی؛ ارزیابی مذکور در پنج شاخص و مجموعا ۴۳ زیرشاخص صورت گرفت که این بانک در شاخص چهارم با عنوان “رسیدگی به شکایات مراجعه کنندگان یا مشتریان” صد درصد امتیاز تخصیصی را کسب نمود.
بنابر این گزارش، پست بانک ایران علاوه بر کسب رتبه مذکور، موفق به کسب امتیاز عالی ۹۸۱ از ۱۰۰۰ امتیاز مدون برای شاخصهای اختصاصی ارزیابی عملکرد بانکها در سطح وزارت امور اقتصادی و دارائی و همچنین احراز امتیاز حداکثری از شاخص اختصاصی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بهعنوان یکی از برنامه های توسعهای در سال ۱۳۹۶ شد.
گفتنی است، پیش از این، بازرسی پست بانک ایران براساس ارزیابی وزارت اموراقتصادی و دارائی از عملکرد سال ۱۳۹۵ از مجموع ۱۰۰۰ امتیاز شاخصهای اختصاصی توانست۹۸۱ امتیاز کسب و جایگاه مطلوبی را براساس این به خود اختصاص دهد.