به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، حسین محمد پورزرندی با بیان اینکه هم اکنون منابع بانک شهر به بیش از ۵۶۰ هزار میلیارد ریال رسیده است، گفت: افزایش منابع بانک شهر در ۳ سال گذشته روند بسیار خوبی را داشته و این موفقیت نشان از اعتماد عمومی به این بانک و ارایه خدمات متمایز به مشتریان شبکه بانکی است.
وی افزود: در آغاز شروع به فعالیت بانک شهر در سال ۱۳۸۸، سهم منابع شهرداری ها ۹۰ درصد و منابع مردمی ۱۰ درصد بود اما در حال حاضر سهم منابع شهرداری ها کمتر از ۵ درصد و منابع مردمی به ۹۶ درصد رسیده است.
پورزرندی با اشاره به اینکه نقطه قوت فعالیت ها و پیشرفت های بانک شهر در سال های اخیر، سهامداران آن (شهروندان و شهرداری ها) بوده اند، افزود: در سال های گذشته با وجود نوسانات و بحران های بزرگ در عرصه اقتصاد و تاثیر آن در شبکه بانکی، خوشبختانه منابع بانک شهر رشد داشته و در حوزه بانکداری الکترونیک نیز موفقیتهای بسیاری کسب شده است.
مدیرعامل بانک شهر با تاکید بر اینکه در حال حاضر بیش از ۲۶۲ شعبه این بانک در بیش از ۶۰ شهر کشور خدمات مالی و بانکی به شهروندان ارائه می دهند، ادامه داد: با توسعه پیشخوان های شهرنت، هم اکنون ۳۵۸ دستگاه پیشخوان شهرنت در ۱۸۰ شهر کشور نیز در ساعات غیر اداری و حتی روزهای تعطیل به شهروندان خدمات بانکی کامل ارائه می دهند.
پورزرندی تصریح کرد: در حال حاضر ۷۰ درصد از خدمات بانکی شعب، از طریق پیشخوانهای شهرنت قابل ارائه است که این اقدام به دلیل تسهیل در دسترسی به خدمات، رضایتمندی شهروندان را به همراه داشته است.
وی با اشاره به ۳ دوره حضور بانک شهر در نمایشگاه بین المللی کتاب پایتخت و نمایشگاه های کتاب استانی به عنوان بانک عامل، تصریح کرد: این اقدام که در راستای تکریم اهالی فرهنگ با محوریت توجه به مسئولیت اجتماعی صورت گرفت، موجب افزایش سهم این بانک از بازار تراکنش های پایانه های فروشگاهی شده است.
مدیرعامل بانک شهر در ادامه با تاکید بر وجود ظرفیتهای متعدد در شهرهای مختلف کشور اظهارداشت: براساس سیاستگذاریهای بانک، ۱۰۰ درصد منابع سپردهگذاران بانک شهر در هر شهر، در همان شهر و برای توسعه شهری مورد استفاده قرار میگیرد.