صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / گرشاسبی: منتظر رای نهایی CAS هستیم/ مسلمان در لیست برانکو نیست
گرشاسبی: منتظر رای نهایی CAS هستیم/ مسلمان در لیست برانکو نیست

خیالمان بابت بازی در شب تاسوعا راحت است

گرشاسبی: منتظر رای نهایی CAS هستیم/ مسلمان در لیست برانکو نیست

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می‌گوید هنوز رای دادگاه CAS برای پرونده محرومیت سرخ‌پوشان اعلام نشده است.

حمیدرضا گرشاسبی

به گزارش کسب و کار نیوز، حمیدرضا گرشاسبی درباره بخشودگی باشگاه پرسپولیس از سوی فیفا در فصل نقل و انتقالات توضیح داد: بارها اطلاع‌رسانی کرده‌ایم چون حق هواداران و مردم عزیز است که در جریان امور قرار بگیرند. هر چه به ما اعلام می‌شود، آن را رو راست و صادقانه به اطلاع هواداران می‌رسانیم تا مقداری از نگرانی‌شان کاسته شود اما جابه‌جایی‌های زمانی دست ما نیست. به ما می‌گویند دوم یا سوم خرداد نتیجه پرونده اعلام می‌شود اما در نهایت به زمان دیگری موکولش می‌کنند اما در راستای باز شدن پنجره نقل و انتقالات هیچ چیز معلوم نیست ولی کارهایی که باید انجام می‌دادیم را بیش از آن را انجام دادیم.

او افزود: همه اسناد، مدارک و دفاعیه‌های منطقی را جمع‌آوری کردیم. در آخرین دادگاه CAS نمایندگان حقوقی باشگاه ریزه اسپور حضور نداشتند چون قبلا رضایت آن‌ها را گرفته بودیم و در پرونده موجود بود. ما آخرین دفاعیاتمان را توسط وکیل پرونده انجام داده‌ایم و منتظریم ببینیم نظر نهایی چه خواهد بود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که کدام یک از بازیکنان این تیم هنوز برای تمدید قرارداد بلاتکلیف هستند عنوان کرد: سه چهار بازیکن هستند که مرتب اعلام می‌کنند می‌آییم. مذاکره با آن‌ها به بعد از بازی با الجزیره موکول شد و بعد از آن نیز به مسافرتی رفتند و منتظریم برگردند تا پای میز مذاکره بنشینیم و تکلیف‌شان را مشخص کنیم. آقایان کامیابی‌نیا، فرشاد احمدزاده، وحید امیری و محسن مسلمان جزو بازیکنانی بودند که باید می‌آمدند و صحبت می‌کردیم. البته محسن مسلمان آمد و صحبتی با هم داشتیم. تصمیم نهایی به نظر آقای برانکو منوط شد و باید بگویم محسن مسلمان در لیست برانکو نیست.

گرشاسبی همچنین درباره بازیکنان جدید که جذب پرسپولیس شده‌اند تصریح کرد: با توجه به این که ما از بازیکن‌گیری محروم هستیم نمی‌توانیم قراردادی به صورت مکتوب ببندیم و تنها باید به صورت شفاهی با بازیکن توافق کنیم تا بعد از اتمام محرومیت قرارداد را امضا کنیم. اجازه بدهید اسامی را هم بعد از مشخص شدن محرومیت اعلام کنم اما لیست ما به آن صورت جای خالی ندارد که بتوانیم بازیکن جدید جذب کنیم. مذاکره ما با مهدی شیری نیز به صورت شفاهی بوده و توافق با او را تایید می‌کنیم.

او همچنین در مورد بازی برگشت مقابل الدحیل و نامه‌نگاری با AFC برای تغییر زمان این مسابقه گفت: فدراسیون فوتبال قبل از این که قرعه‌کشی انجام شود، با AFC نامه‌نگاری کرد تا این دیدار به دلیل هم‌زمانی با شب تاسوعا زودتر برگزار شود. AFC نیز در پاسخ اعلام کرد ما می‌توانیم میزبانی را جابه‌جا کنیم اما این اتفاق باعث می‌شود فرصت میزبانی در بازی دوم از دست برود و آسیب ببینیم. از طرفی هم خیالمان راحت بود که هواداران پرسپولیس همچون بازی دو سال پیش تیم ملی، ورزشگاه آزادی را تبدیل به حسینیه می‌کنند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.