صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / هزینه ۳۸ میلیاردی برای جاکارتا و بوینس آیرس
هزینه ۳۸ میلیاردی برای جاکارتا و بوینس آیرس

شهنازی: با استفاده از کالای ایرانی صرفه جویی کردیم

هزینه ۳۸ میلیاردی برای جاکارتا و بوینس آیرس

دبیرکل کمیته کمیته ملی المپیک از هزینه ۱۵۰ میلیارد ریالی اعزام کاروان ورزشی کشورمان به بازیهای آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا و المپیک جوانان بوینس آیرس خبر داد.

به گزارش  کسب و کار نیوز به نقل از “ورزش سه”، شاهرخ شهنازی دبیر کل و سخنگوی کمیته ملی المپیک اظهار داشت: کمیته ملی المپیک به جز تامین بخشی از بودجه فدراسیونها و هزینه های آماده سازی رشته های مختلف، می بایست مبالغی را نیز بصورت تخصصی برای اعزام کاروان هزینه کند که خود رقم قابل ملاحظه ای می باشد.

وی ادامه داد: در این مرحله و در آستانه اعزام کاروان ورزشی کشورمان به بازیهای آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا هیات اجرایی کمیته ملی المپیک مصوب کرد که مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال طبق بررسی های کارشناسی به این امر اختصاص دهد که با توجه به سیاست شفاف سازی در این دوره از فعالیت کمیته ملی المپیک ریز آن منتشر می گردد.

شهنازی در ادامه اظهار داشت: طبق مصوبه هیات اجرایی مقرر شد ۳۰ میلیارد ریال بعنوان هزینه تامین بلیط هواپیما در نظر گرفته شود که در این خصوص هم لازم می دانم اعلام کنم با بررسی های و پیگیری های انجام شده ضمن حمایت از کالا و خدمات ایرانی و عقد قرارداد با شرکت هواپیمایی ماهان توانستیم رقم قابل ملاحظه ای نسبت به هزینه خرید بلیط پروازهای خارجی صرفه جویی کنیم.

سخنگوی کمیته ملی المپیک هزینه های تامین پوشاک و البسه کاروان ورزشی کشورمان را از دیگر هزینه های اعزام برشمرد و گفت: بخشی دیگر از هزینه های مهم کاروان بحث تامین پوشاک و البسه بود که در این زمینه هم با چندین کمپانی وارد مذاکره شدیم و در نهایت مقرر شد در سال حمایت از کالا و خدمات داخلی از شرکتی داخلی البسه را تامین کنیم. این شرکت تخفیفات و پیشنهادات خوبی برای این بخش در نظر گرفت که در نهایت بودجه ۲۰ میلیارد ریالی برای این آیتم مصوب و تامین شد.

وی در پایان در خصوص سایر هزینه های کاروان گفت: باقی هزینه های کاروان هزینه های ارزی است که به بخش های مختلفی از جمله هزینه های اقامت در دهکده، هتل ها، پاداش روی سکوی مدال آوران، حق ماموریت کادرهای اعزامی همانند سرپرستان، مربیان، ورزشکاران، پزشکان و خبرنگاران و همچنین انتقال تجهیزات فدراسیون‌های مختلف از جمله قایق و اسلحه و … اختصاص می یابد. این هزینه ها بصورت ارزی تامین و پرداخت می شود که پیش بینی هیات اجرایی مبلغ ۲ میلیون دلار می باشد. لذا در مجموع هزینه کمک به فدراسیونها و هزینه های اعزام کاروانهای ۶۰۰ نفره بازیهای آسیایی و ۱۰۰ نفره المپیک جوانان ۳۸۷ میلیارد و ۷۷۶ میلیون ریال خواهد بود.

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.